Senaste nytt

När släpps SAS awardbiljetter?

Tänkte försöka få till en 2 pers i biz till Tokyo nån gång under 2020/2021. Bästa tipset att sitta och kolla dag för dag om det dyker upp nått antar jag? Vet att detta är den populäraste rutten men jag är beredd att kämpa. 100k poäng och en 2-4-1 så blir endast SAS eller inget..
 

hallgren

Medlem
Tänkte försöka få till en 2 pers i biz till Tokyo nån gång under 2020/2021. Bästa tipset att sitta och kolla dag för dag om det dyker upp nått antar jag? Vet att detta är den populäraste rutten men jag är beredd att kämpa. 100k poäng och en 2-4-1 så blir endast SAS eller inget..

Om du samlar ihop 65k poäng till blir det betydligt lättare. Pga egen biljettjakt har jag sett att Swiss släpper ganska många businessplatser 300 dagar i förväg. Just nu finns ganska många platser sista veckan i oktober.
 
Om du samlar ihop 65k poäng till blir det betydligt lättare. Pga egen biljettjakt har jag sett att Swiss släpper ganska många businessplatser 300 dagar i förväg. Just nu finns ganska många platser sista veckan i oktober.
Jo jag vet men har använt poäng i SAS kampanjer så har sjunkit ner lite poängmässigt, oklart om jag kan komma upp i 165k poäng så snabbt igen ;)
 

palmen

Moderator
Kostar Japan endast 130 k tur och retur utan voucher ?

1. För vilken klass?
2. Svaret på din fråga står jättetydlig på poängtabellen på SAS hemsida. Här har du en länk: Poängtabeller | SAS

Det framgår inte vart ifrån du ska resa till Japan, men reser du från stilla havsområdet eller hawaii i business så stämmer det att det är 130k poäng som gäller. Annars är det andra summor, se länken från @Tonton för info vad det kostar
 

LSH

Medlem
SAS har helt slutat släppa biljetter i alla klasser till Los Angeles och Tokyo efter sommaren. I november drog de tillbaka all tillgång på CPH-LAX H2-20. För CPH-HND har inget släppts för resa efter 12/6. 125-dagarshorisonten ligger just nu mitt i sommaren där det är normalt att inget släpps, men något verkar ha hänt.
 

Homer

Medlem
SAS har helt slutat släppa biljetter i alla klasser till Los Angeles och Tokyo efter sommaren. I november drog de tillbaka all tillgång på CPH-LAX H2-20. För CPH-HND har inget släppts för resa efter 12/6. 125-dagarshorisonten ligger just nu mitt i sommaren där det är normalt att inget släpps, men något verkar ha hänt.


Nu finns det biljetter tom mitten/slutet av augusti vilket stämmer med 125dagar
 
  • Gilla
Reactions: Gus

LSH

Medlem
Nu finns det biljetter tom mitten/slutet av augusti vilket stämmer med 125dagar
Ja, men fortfarande helt blankt i alla klasser efter 125d. Och förstås inga släpp vi 329. De har dragit tillbaka alla stolar till Hong Kong också, men det var ju väntat.
 
Toppen