Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-4-1-gränsen 2020?

När når du gränsen?

  • Januari

    Votes: 5 2,6%
  • Februari

    Votes: 6 3,1%
  • Mars

    Votes: 10 5,2%
  • April

    Votes: 17 8,8%
  • Maj

    Votes: 17 8,8%
  • Juni

    Votes: 26 13,5%
  • Juli

    Votes: 17 8,8%
  • Augusti

    Votes: 12 6,2%
  • September

    Votes: 11 5,7%
  • Oktober

    Votes: 13 6,7%
  • November

    Votes: 16 8,3%
  • December

    Votes: 20 10,4%
  • Inte alls

    Votes: 18 9,3%
  • För fort

    Votes: 5 2,6%

  • Total voters
    193
@Jane Insane Det innebär att du fick ett brev om din voucher från AMEX?

Jag har ännu inte fått ett brev från AMEX, om min voucher som triggades i Påsk, 2 månader sedan.
Ringde in till kundtjänst och personen berättade, att AMEX har slutat med att skicka ut brev med triggade vouchers.

Mycket spännande, ja, som sagt den 24:e maj gick det i alla fall ut brev. Jag har alltid fått det när jag uppnått vouchern.

Men som sagt, brevet är endast en information, den innehåller ingenting av värde, ingen kod eller något annat som behövs. Man kan och har alltid kunnat använda vouchern så snart den är triggad och digitalt tillgänglig, både hos Tallin och på sas.se. Ser man den inte online, då skulle jag omgående ringa Amex...
 
Precis som @Canadien skriver syns vouchers ytterst intermittent på SAS hemsida. Där står 1 st, men jag har flera än så.

Ah, ledsen, jag svarade kanske på en lite annan fråga än vad som ställdes. Jag förutsatte att du inte hade en outnyttjad voucher innan. Informationen om *antalet* vouchers på hemsidan är ytterst, ytterst opålitlig. Vad jag syftade på var egentligen informationen om *att* det finns vouchers, som åtminstone i min erfarenhet är 100% pålitlig. Med andra ord, om man kan boka nästa resa med en voucher, så är det alltid tydligt på hemsidan. För att veta om man efter den första resan även kan boka *ytterligare* resor, det måste man nog hålla egen koll på om man ska vara säker.
 

Cocoflush

Medlem
Hmm så den nya vouchern ”döljs” alltså om man redan har en voucher? Har sedan tidigare en som går ut sista dec i år, och det är den enda jag ser.
Tycker man i sådant fall borde få någon sorts notis om att man passerat sin spend...
 

palmen

Moderator
@Jane Insane Det innebär att du fick ett brev om din voucher från AMEX?

Jag har ännu inte fått ett brev från AMEX, om min voucher som triggades i Påsk, 2 månader sedan.
Ringde in till kundtjänst och personen berättade, att AMEX har slutat med att skicka ut brev med triggade vouchers.

Vad är det som gäller???
Jag fick ett pappersbrev i förra veckan om min voucher.
 
Toppen