Senaste nytt

Miles and more poäng utan flyg?

ELOS

Medlem
Hej!

Jag saknar lite miles and more poäng och har inte tid att flyga in dem. Någon som har tips på någon shopping/prenumeration etc. som kan inbringa lite poäng. Det ser ganska magert ut på Miles and Mores hemsida (FF-program under utdöende....??)
 

JohanA

Medlem
Hej!

Jag saknar lite miles and more poäng och har inte tid att flyga in dem. Någon som har tips på någon shopping/prenumeration etc. som kan inbringa lite poäng. Det ser ganska magert ut på Miles and Mores hemsida (FF-program under utdöende....??)
Om det är statusmiles du behöver så kan dessa endast fås genom att flyga in dem, eller "ta tåget" mellan Köln och Frankfurt.
Om det är awardmiles så kan du bo på hotell, hyra bil etc. Antar att det handlar om award då det bara är augusti ännu.
Är du SEN/HON kan du ha skuld på sitt konto.
 

ELOS

Medlem
Jag har statuspoäng så det räcker, men jag tänkte att det någon stans finns något samarbete med Miles and More som kan ge t.ex. 10 000 poäng för ett köp av något...
 

ELOS

Medlem
Tack för länk-redan nyttjat. Nej jag tänkte att det måste finnas något annat än just denna enda subscription.
 

ELOS

Medlem
Har dessutom glömt att jag ju faktiskt har 50 000 miles i "MILES ADVANCE" som senatormedlem vilket innebär att jag kan "låna" 50 000 poäng och tappar jag min status så kostar de 0,024 Euro per mile vilket ju inte är så farligt.
 
Toppen