Senaste nytt

Med början 1 april 2020 förändras Amex Gold Card

D

Deleted member 26779

Guest
Chattade med amex supporten gällande Uber creditsen och tydligen så är det en kampanj som inte ska ha lanserats ännu :D
IMG_2909.PNG
 
"not supposed to go live yet". Med vanliga brasklappen om att lita på kundservice, så vet man nog vad som komma skall inom kort.

Frågan är om även den förmånen hamnar på Platinum någon månad senare (som poängboost gjorde nyss), eller om det förblir en Gold-only-förmån.
 

M.K

Medlem
Jag tror definitivt att denna förmån kommer till oss med Plat också. Jag har förväntat mig denna framöver då de är partners och ger credits i USA.

Något jag troligen faktiskt fick vid senaste besöket i januari, med svenskt Plat, om det nu inte var genom en annan partner?
 
Last edited:

molntankar

Medlem
Jag tror definitivt att denna förmån kommer till oss med Plat också. Jag har förväntat mig denna framöver då de är partners och ger credits i USA.

Något jag troligen faktiskt fick vid senaste besöket i januari, med svenskt Plat, om det nu inte var genom en annan partner?

Ja vi har ju fått lite försmak. Delvis med 350 kronor voucher, och nu senast med kampanjen om 2250 kronor som inkluderat UberEats. Samarbetet är tydligt.
 

M.K

Medlem
Som flitig Uber kund ända sedan lanseringen hoppas jag både på Amex credits på Plat/Gold och Uber Rewards även för oss. Flera ok förmåner med högre nivå där.
 

Migato

Medlem
Blir ju nästan gratis Amex Gold på 125 kronor/mån om 100 kr kan användas i credits. Någon mer som pratat med kundtjänst om när det ska tänkas komma?
 
Blir ju nästan gratis Amex Gold på 125 kronor/mån om 100 kr kan användas i credits. Någon mer som pratat med kundtjänst om när det ska tänkas komma?
Ja misstänker de lanserar detta vid årskiftet när månadsavgift höjs till 175kr

EDIT: Kanske redan i Sep för utjämna koderna som Plat/Elite har fått :D
 
Last edited:

molntankar

Medlem
Ja misstänker de lanserar detta vid årskiftet när månadsavgift höjs till 175kr

EDIT: Kanske redan i Sep för utjämna koderna som Plat/Elite har fått :D

Märk väl att reklamen anger priset 125 kronor tillsammans med 100 kronor Uber credits, vilket ändå borde betyda att detta kommer innan priset går upp... Fast man vet aldrig :)
 
Toppen