Senaste nytt

Lufthansa/Swiss First 2-for-1 från Sverige den 17:e maj, 2019

Vilka bolag har du bokat First med på denna kampanj?

  • Lufthansa

    Votes: 23 82,1%
  • Swiss

    Votes: 15 53,6%
  • Singapore Airlines

    Votes: 8 28,6%

  • Total voters
    28
  • Poll closed .
Status
Stängd för vidare inlägg.

ZZZebra

Medlem
Notera att följande flighter är excluderade:
IF VIA LH ALL FIRST
VIA SQ F/A NOT PERMITTED FROM SIN-BJS FLT 0802
IF VIA LH ALL FIRST
VIA SQ F/A NOT PERMITTED FROM BJS-SIN FLT 0807

Får upp dessa som ett av flera förslag på rutten via både sökmotorer (som Momondo) men även när jag söker direkt på Expedia. Har inte gått vidare till betaldialogen ännu så kanske stoppas där.
 

squeezen

Medlem
Blir inget mer för mig, nu när jag fick betala båda personerna så får det räcka med en. Hade annars lite ideer på sydamerika oxå. Men får ta det nästa gång. Nytt EB år 1/3 så med resa ovan blir det guld en vecka in i princip. Kul testa Swiss efter fadäsen med passet på shanghai resan i höstas med.
 

Senator

Moderator
Då är dealen död både på Lufthansa.com och ExpertFlyer. Kul att så pass många testar på och hoppas vi på riktig roliga reserapporter. Jag har lagt till en fråga så vi kan se hur många som har lyckas boka Singapore Airlines, samt hur många som bokade Lufthansa och Swiss.
 

wille

Medlem
Då är dealen död både på Lufthansa.com och ExpertFlyer. Kul att så pass många testar på och hoppas vi på riktig roliga reserapporter. Jag har lagt till en fråga så vi kan se hur många som har lyckas boka Singapore Airlines, samt hur många som bokade Lufthansa och Swiss.
Jag har nog rekord i 'tråkigaste' bokningen, men kul ska det bli att fira både min och hustruns födelsedag i Hongkong :D
 

squeezen

Medlem
Då är dealen död både på Lufthansa.com och ExpertFlyer. Kul att så pass många testar på och hoppas vi på riktig roliga reserapporter. Jag har lagt till en fråga så vi kan se hur många som har lyckas boka Singapore Airlines, samt hur många som bokade Lufthansa och Swiss.
Lyckades knipa alla så det blir kul att testa. Kommer åka SQ på 777 mellan SIN-CPH om ett par månader så kommer du att kunna jämföra lite.
Swiss blir också maiden ride så kul.
LH blir att testa igen i en redan testat flygplanstyp, men alltid gött med 300% intjäning.
 

Senator

Moderator
Lyckades knipa alla så det blir kul att testa. Kommer åka SQ på 777 mellan SIN-CPH om ett par månader så kommer du att kunna jämföra lite.
Swiss blir också maiden ride så kul.
LH blir att testa igen i en redan testat flygplanstyp, men alltid gött med 300% intjäning.

Min SQ F B77W mellan SIN-CPH och TG F mellan FRA-BKK avled efter sambons första tre nätter borta från Mini :) Så den resan är nu ARN-BIO med San Sebastian som destination, och från sex till tre nätter borta.

Jag har åkt SQ B77W två gånger och A380 Suites (gamla) en gång. Mina resor blir
Swiss A330 x3
Singapore B77W x2
Lufthansa B747-8i x1

"Are we there yet" ;)
 
Åker CPT JNB i business och JNB FRA i First och FRA GOT i business med kampanjen som gick ut nu 27/5. Får man FCT då i Frankfurt vid ankomst 05.30 och hur mycket tid behöver/kan man nyttja där innan nästa flight vid 08. Och får man bil till flighten tull GOT?
 

ZZZebra

Medlem
Jag kommer att göra två resor med följande flygplanstyper:

2 * LH A346
1 * LX B773
2 * SQ 773 (kunde inte få A380 till vettigt pris på mina datum)
1 * LH B748

Är bara LX B773 som är ny för mig. Jag fick reklam för detta i mejlkorgen men vill rikta stort tack till Senator och alla som kommit med bra förslag på routings.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen