Senaste nytt

Live rapport: Oslo - Miami med SAS

palmen

Moderator
Hur lång tid har du i CPH sen? Om du får tråkigt så är några inlägg alltid välkomna.. Även någon bild på business :)
Det är bara byta plan som gäller och sen direkt till jobbet. Kommer kanske ha en kortare stund i guld Loungen men deras wifi brukar ju inte vara det snabbaste. Uppdateringar från resan kommer nog senare i veckan när jag kanske har lite mer tid.
 

palmen

Moderator
Funkar det verkligen att ha en diamond-vän som sitter i en annan kabinklass? Det står ju visserligen inget explicit om det, men jag hade inte ens kommit på tanken :)
Varför skulle det inte fungera? Om jag reser med en vän på separata biljetter och får en CU och vännen blir kvar. Ska jag då inte få kunna bjuda på dryck till min vän?

Finns ju flera orsaker till att man åker i olika kabinklasser som ens vänner.
 

mha321

Medlem
Varför skulle det inte fungera? Om jag reser med en vän på separata biljetter och får en CU och vännen blir kvar. Ska jag då inte få kunna bjuda på dryck till min vän?

Finns ju flera orsaker till att man åker i olika kabinklasser som ens vänner.
Jag köper helt det resonemanget. Men snacka om upplagt för diskussioner med cc om vad som gäller...
 

Johan67

Medlem
Varför skulle det inte fungera? Om jag reser med en vän på separata biljetter och får en CU och vännen blir kvar. Ska jag då inte få kunna bjuda på dryck till min vän?

Finns ju flera orsaker till att man åker i olika kabinklasser som ens vänner.

Det har alltid fungerat för mig!
 

amh

Medlem
TACK Palmen för inbjudan om dryck....den får kanske vara kvar till nästa gång vi delar flight. Jag är "bara" EBG och kämpar hårt för att behålla det.
 
Toppen