Kompensation för icke fungerande WiFi ombord på longhaul?

En tråd i 'SAS Group & EuroBonus' startet av Maja, 17 August 2016.

  1. Carlos

    Carlos Medlem

    Bosted:
    New York
    Kom hit för att gnälla på just detta, i hopp om att det bara var jag som fick en sur agent men så verkar fallet icke vara. Nån som vet om detta är bekräftat?
     
  2. palmen

    palmen Moderator

    Bosted:
    Stockholm
    Country:
    Sverige Sverige
    Du kommer nog inte se att SAS går ut officiellt och bekräftar detta. Man kan ju alltid försöka be om ersättning för det om man känner för det och se om något ändrats, men jag har svårt att se att de kommer erbjuda detta framöver om inget ändras drastiskt
     

Del denne siden

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vårt nyhetsbrev for å motta oppdateringer om hva som skjer på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bli medlem nå!
×