Thornado
Medlem
Du kommer få en annan handläggare och ett helt annorlunda svar...
Jo, precis, det är ju därför det är så spännande.
Du kommer få en annan handläggare och ett helt annorlunda svar...
6000 poäng in på kontot efter knackigt fungerande WiFi CPH-HKG. Tackar SAS!
Blev ping pong email och sen ifyllt officiellt klagoformulär. 4k på kontot strax därefter som komp. Bra där! Side note, vill inte minnas att jag fyllt i klagoformuläret för denna typen av göromål innan, utan endast mailat diamantsupporten. Anyway, case closed.Med risk för att trampa utanför trådens omfång. Någon som har erfarenhet av klagan/reklamation av sas wifi på short-haul? Hände mig idag. Fick ett "tack för din feedback svar" endast.
Jag fick inga poäng sist i C som EBD till Washington. Bara en ursäkt...Försökte be om kompensation för icke-fungerande wifi på SAS-flyget mellan ARN och EWR. Fick avslag då goodwill-poäng tydligen inte delas ut varje gång och jag har redan fått det för många gånger för samma typ av ärenden (icke-fungerande wifi). Tror att jag har fått poäng totalt vid 3 tidigare tillfällen, för flygningar till Hong Kong och Peking. Är detta en ny regel eller har det alltid varit så? Man får anmäla samma typ av fel max 3 ggr då goodwill-poäng kan betalas ut... ?