Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Insåg precis nu när jag skulle skriva detta att det gäller kändisar man mött på FLIGHTER, men nu skriver jag ändå eftersom jag börjat.

Ugandas herrlandslag i fotboll bor på samma hotell som jag, Radisson Blu Heliopolis i Kairo. Tänkte försöka hålla utkik efter Syrianska FC spelaren (utlånad från Kalmar FF) Lumala Abdu.
 

Mikeswe

Medlem
Får han plats? :eek::D

Dom flyttade honom ifrån C till nödutgång i Ekonomi (säte 14F) på som det verkade eget initiativ. Rad 13 på denna A321 är bara 2-2 konfiguration, så i.o.m. att det saknades ett säte framför kunde han sträcka ut sig .. ja, han är inte kort trots att det inte syns så väl på nedan bild ;) .. Duván Zapata satt dock kvar i C..

Full uppståndelse, med långa applåder när han slog sig ner vid nödutgången.. han blev övermannad av två flygvärdinnor när vi skulle taxa ut.. man kan väl säga att dom struntade totalt i att föregå med gott exempel, inta en låg profil, och sätta sig ner med bälte på.. utan tog fram mobiler och började posera och byta platser, satte sig ner på knä bredvid honom och började ta selfies sekunderna före takeoff.. En av personerna i sätet framför såg denna cirkus och hade när vi taxade och försökt ta sig en selfie, men fick direkt påbackning att direkt sätta sig ner med bälte på ;) .. kändes som flygvärdinnorna hade selfie-patent på denna flight ;)

IMG_3498.jpg
 

MTheC

Medlem
Satt precis på sätet bakom vår förbundskapten i fotboll (Janne A ) på Sk1556 AMS-ARN idag. Antar att han spanat in några svenska spelare i nederländska ligan (han verkade även införskaffat någon flaska whisky i duty freen men tror inte det var det han främst gjorde. Det verkar i alla fall som
att fotbollsförbundet har tillräckligt med pengar så han får flyga Plus i alla fall så han satt på rad 1.
 

sandek

Medlem
Satt precis på sätet bakom vår förbundskapten i fotboll (Janne A ) på Sk1556 AMS-ARN idag. Antar att han spanat in några svenska spelare i nederländska ligan (han verkade även införskaffat någon flaska whisky i duty freen men tror inte det var det han främst gjorde. Det verkar i alla fall som
att fotbollsförbundet har tillräckligt med pengar så han får flyga Plus i alla fall så han satt på rad 1.
Han kanske uppgraderade sig med.... poäng?
 

Thornado

Medlem
Satt precis på sätet bakom vår förbundskapten i fotboll (Janne A )

Han kanske uppgraderade sig med.... poäng?

Nu är ju inte detta aktuellt för just honom som förbundskapten, men man undrar ju om andra fotbollstränare för lag som ibland köper spelare i miljardklassen kan göra dessa köp på sitt privata Amex och sen ta det som utlägg från klubben. :D Skulle ge många Eurobonuspoäng...
 
Toppen