Robert flysas
Moderator
Det vore nåt det, då kanske lågprisbolaget förstår vinken äntligen
Absolut inte, Ryan Air har flera gånger givit mig bättre service osv vid försenade flyg än många legacy carriers och så även återbetalning enligt Eu261 tex.
Förväxla inte dina åsikter med fakta i dessa fall.
Åter igen.
Lufthansa, KLM, Air France gör lika tyvä justrr nu med Vouchers osv.
Det är absolut inget unikt.
Visst är det skit, men det är en unik och svår situation också.
Hoppas det löser sig.
Jag har säkert 150 flygningar med Ryan och jag har aldrig haft problem. Mina favoriter är London för 300 t/r, problemen med dom resorna är att det är förbaskat dyrt att ta sig från och till flygplatsen.
Problemet är ju att det kostar mer än flygbiljetten dit. Skämt å sido, det är bra priser.Beror pa var du ska forstas, men ca GBP 20 t/r STN - Liverpool Street Station ar ju inte sa farligt
Folk har i allmänhet svårt att läsa och ta in skriftlig information. Något vi exempelvis ser ett antal varianter av här på BC i stort sett varje dag. Det upphör aldrig att förvåna mig!Alltid får man höra "dom tog 500kr för att checka in på flygplatsen", jaha det stod det när du köpte biljetten tänker jag då.