Senaste nytt

IHG-kampanj med upp til 4x poäng Dec'19-Jan'20

Kris

Medlem
Fick denna igår från IHG
https://www.ihg.com/content/gb/en/deals/member-offers/4x

Tolkar det som att bokningar som man redan har i pipelinen räknas. Alltid något...

Now is the time to earn up to 4X Bonus Points! Register and book by 15 December 2019 to earn 1,000 Bonus Points on your first stay. Continue staying with us to earn even more points at over 5,700 IHG® Hotels and Resorts globally until 31 January 2020

How does it work?
  1. As an IHG Rewards Club Member, Register and book your stay by 15 December 2019
  2. Stay at any IHG® hotel around the world from now until 31 January 2020. Earn Bonus Point to use for great rewards and moments that matter.
Screenshot_20191025_061839_com.android.chrome.png
 

Kris

Medlem
Nu sätter denna igång för min del. Cashade in de generösa 1000p för första stay inom kampanjen. Synd det inte finns ett landsorts Hiexpress om hörnet... Hade varit lämpligt att lägga en sådan stay först i pipelinen för denna kampanj. :)
 

Wyll

Medlem
Synd det inte finns ett landsorts Hiexpress om hörnet... Hade varit lämpligt att lägga en sådan stay först i pipelinen för denna kampanj. :)

Tur att man kan boka sådana på andra orter när man ändå bor på Hilton:rolleyes:
Jag har avvecklat IHG under året men när jobbet la en veckan konferens på Intercontinental i Januari insåg jag att en x4 där ger mig cirkus 400k poäng och således 4 extra nätter på semestern i Februari, ja tack :D:D
 

Kris

Medlem
Tur att man kan boka sådana på andra orter när man ändå bor på Hilton:rolleyes:
Jag har avvecklat IHG under året men när jobbet la en veckan konferens på Intercontinental i Januari insåg jag att en x4 där ger mig cirkus 400k poäng och således 4 extra nätter på semestern i Februari, ja tack :D:D
Bra planerat :) 400k på en vecka låter rejält. Kan du plocka mer än ett rum per natt (US)? Eller är arbetsgivaren väldigt generös med standard? :) (~13k poäng per natt för 5 nätter vid Spire)
 

Wyll

Medlem
Bra planerat :) 400k på en vecka låter rejält. Kan du plocka mer än ett rum per natt (US)? Eller är arbetsgivaren väldigt generös med standard? :) (~13k poäng per natt för 5 nätter vid Spire)

Appen säger att jag ska få 117 798 poäng (58k base). Rummer ligger på ca 400 USD/natt.
jag har också kollegor som inte har IHG så ska check om mankan plusa på rum :)
 

Kris

Medlem
Appen säger att jag ska få 117 798 poäng (58k base). Rummer ligger på ca 400 USD/natt.
jag har också kollegor som inte har IHG så ska check om mankan plusa på rum :)
Cool. Så ~14 nätter (4000p / natt)? Eller det kanske är flera rum i bokningen? Oavsett, det är ju onekligen ett bra tillfälle för denna kampanj!

BTW. Du kommer nog max få 200k för kampanjen. Så "bara" 316k enligt dina 58k base. Well... Det är ju mellan 3 veckor och två månader på point breaks-kampanj :D

Från T&C:
On your fourth Stay and all future stays during the campaign period, you will be awarded quadruple points up to 200,000 points.
 
Last edited:
Toppen