Senaste nytt

Hilton dubbla poäng och statusnätter i höst, 8 september till 31 december.

TP12

Medlem
Samma här, det verkar kört att få annat dubbla nätter, som för all del är generöst i sig.

Mailade dem lite fram och tillbaka och till slut så fick jag gå med i fast track challenge dock under premissen att jag inte är diamond under tiden som challenge pågår. Det är ok om nätterna räknas dubbelt, får boka rum med exec. lounge de nätterna.
 
  • Gilla
Reactions: M.K

MTheC

Medlem
Fick också.en challenge, inleder med 5 nätters vistelse på ganska mediokra DoubleTree i Lissabon - hade dock begränsat med val då mitt normala första alternativ var stängt för renovering. Fick dock bra uppgradering och priset var helt ok också.
 

Doctor-X

Medlem
Nu har nätterna och poängen från helgens vistelse på Hilton Slussen trillat in och med dubbla nätter-kampanjen och en Diamond Challange är jag nu efter 9 nätter Diamond. Behöver bo några nätter till för att lyckas med att få 30st roll over nätter till nästa år och borde på så sätt ha fixat Diamond till mars 2023, bara att fortsätta med staycation på Slussen.
 

MTheC

Medlem
Nu har nätterna och poängen från helgens vistelse på Hilton Slussen trillat in och med dubbla nätter-kampanjen och en Diamond Challange är jag nu efter 9 nätter Diamond. Behöver bo några nätter till för att lyckas med att få 30st roll over nätter till nästa år och borde på så sätt ha fixat Diamond till mars 2023, bara att fortsätta med staycaion på Slussen.
Exakt samma för mig, en natt på Hilton Slussen i helgen tog mig till Diamond.

Jag tror dock inte att jag kommer köra några fler nätter på Hilton Slussen, har ju skrivits en del från andra om det men måste verkligen säga att servicen är ganska bedrövlig. Rummen är ok och frukosten ätbar men betyget blir ändå mediokert - var 5:e hotellet i Stockholm som vi körde staycation på i år och det var klart sämst på alla punkter.
 

Glenn E

Medlem
Att bo på hotell i Shanghai är inte så dumt i år. Hittills 49 dubbla nätter och en bokning på 19 nätter till på Hilton Hongqiao från måndag
Räknaren kommer då stå på 260 nätter 2020 inklusive 60 rollover nätter från 2019.
Lifetime räknaren tror jag kommer stå på 724:)
 
Toppen