Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

GOTBound

Medlem
Tror min användning av ordet "supernöjd" bör definieras lite. Det var utifrån mina förväntningar på Hilton Slussen, som är allmänt låga. En sak är säkert, det finns inte mycket, om något ens, som sticker ut med detta Hotellet. Hade det inte varit så att jag är en sucker för Hilton, så hade jag valt andra hotell framför detta. Lojalitetsprogram när de fungerar som bäst m.a.o. Men med det sagt, denna gång var jag inte på något sätt missnöjd, även om vistelsen inte var något wow.

Väldigt bra sammanfattning av Hilton Slussen och förväntningar samt dess uppfyllnad.
 

TP12

Medlem
Hotell: Hilton Zürich Airport
Datum: 16-17 november
Bokat: Queen Guest Room
Uppgradering: Executive Room with Executive Lounge Access

Status: HHG

Ska ha det som dagrum vid en 12-timmars transit imorgon men bokade en natt för att just få en natt mot status (gällde ej dagrum). Upgrade löstes direkt vid bokning utan att jag bad om det. Perfekt med tillgång till loungen.
 

Sir Lemon

Medlem
Hotell: Hilton Zürich Airport
Datum: 16-17 november
Bokat: Queen Guest Room
Uppgradering: Executive Room with Executive Lounge Access

Status: HHG

Ska ha det som dagrum vid en 12-timmars transit imorgon men bokade en natt för att just få en natt mot status (gällde ej dagrum). Upgrade löstes direkt vid bokning utan att jag bad om det. Perfekt med tillgång till loungen.
Gott! Rapportera gärna om status på lounge etc.
 

Nilann

Medlem
Hotell: Hilton Slussen
Datum: 19-24 december
Bokat: Queen Guest Room
Uppgradering: Junior Suite

Status: HHD

Fick 10 vouchers då loungen är stängd. Restaurangen är stängd söndag-måndag så blir till att äta lite extra charkuteriplattor tisdag-onsdag.

När herr Nilann och jag var i Stockholm i oktober fick vi tips om att boka Room service på söndag och måndag, och fick leverans av charkplatta och vin direkt till rummet.
 

M@GNÜS

Medlem
När herr Nilann och jag var i Stockholm i oktober fick vi tips om att boka Room service på söndag och måndag, och fick leverans av charkplatta och vin direkt till rummet.

Hade varit trevlig information att ha.
Trodde dock inte de hade roomservice nu då jag frågade om frukost på rummet för någon dag sedan i receptionen. Fick då svaret att de inte hade roomservice för tillfället men det gick bra att hämta frukost i restaurangen och ta upp till rummet.
Men infon i receptionen har varit väldigt varierande beroende på vem som står där.
 

NotRyan

Medlem
Hotell: Hilton Stockholm Slussen
Datum: 31 juli - 2 augusti, 11 - 13 september, 4 - 6 december, 11 - 13 december, 18 - 20 december, 23 - 26 december
Bokat: Queen Guest Room
Uppgradering: King Executive with view, förutom 11 - 13 september då jag fick Junior svit, 23 - 26/12 står det King Executive with view i appen.
Status: Hilton Honors Diamond
 
Toppen