Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Det beror på routing.

T ex du inte behöver att betala något bränsletillägg på: Hong Kong-(SAS)-Stockholm-(SAS)-New York-(United)-Honolulu T/R.


Jag ska spendera 2 månader i Asien och nån gång under den perioden funderar jag på att ta en avstickare till Hawaii. Så det blir väl Hongkong-Seoul-Honolulu med Asiana Business T/R som jag tänkt flyga då.
 

Abbs

Medlem
Jag ska spendera 2 månader i Asien och nån gång under den perioden funderar jag på att ta en avstickare till Hawaii. Så det blir väl Hongkong-Seoul-Honolulu med Asiana Business T/R som jag tänkt flyga då.
2 månader är ju ingenting i Asien! Ta dykcert i Borneo, bestig vulkaner i Indonesien, kör motorcykel genom Vietnam, lapa sol på beachen i Thailand, vandra Annapurna Circuit i Nepal, ät dig genom Singapore, fortsätt dyka i Filippinerna, och så vidare!

Bara min åsikt men spara Hawaii till ett annat tillfälle och flyg dit med ANA F på A380 :)
 

Buffy

Medlem
Antar att det inte är möjligt att kombinera mina poäng och min frus för att få ihop till poängkostnaden, utan att hon måste överföra dem till mig för mot kostnad.
Synd att SAS inte får ändan ur vagnen och öppnar upp familjekontot igen.
 

palmen

Moderator
Antar att det inte är möjligt att kombinera mina poäng och min frus för att få ihop till poängkostnaden, utan att hon måste överföra dem till mig för mot kostnad.
Synd att SAS inte får ändan ur vagnen och öppnar upp familjekontot igen.
Ja det krävs att alla poäng kommer från samma konto
 
SAS hade tidigare en stor "award chart" på sin hemsida där man kunde se vad det kostade att åka till/från olika destinationer med *A.

Någon som har den bilden sparad?
Såhär såg en liten som jag hittat ut (endast utresa från Europa). Jag vill alltså ha den där alla världsdelar är med.
 

Attachments

  • IMG_0017.PNG
    IMG_0017.PNG
    172,3 KB · Visningar: 471
Toppen