Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Gasterlund

Medlem
Snabb fråga, ska boka en resa inom kort och konstaterade just att mitt pass kommer vara utgånget vid tidpunkten för resan. Behöver man uppge passuppgifter vid bokning eller är detta något man förser aktuella flygbolag med närmare resan? Och om jag nu behöver lämna passuppgifter redan vid bokning, debiteras då en ändrings-/ombokningsavgift när jag kompletterar med uppgifter för det nya passet?
 

Senator

Moderator
Snabb fråga, ska boka en resa inom kort och konstaterade just att mitt pass kommer vara utgånget vid tidpunkten för resan. Behöver man uppge passuppgifter vid bokning eller är detta något man förser aktuella flygbolag med närmare resan? Och om jag nu behöver lämna passuppgifter redan vid bokning, debiteras då en ändrings-/ombokningsavgift när jag kompletterar med uppgifter för det nya passet?
Nej, men beroende av destination så måste födelsedatum med.
 

Doctor-X

Medlem
Ser att det är fler som bokat MEX i tråden om lyckade bonusresor nu oktober är det semester eller affärer? Hur ser ni på läget med Covid i Mexico?
 

djmanosv

Medlem
upload_2020-10-21_15-50-10.png
 
Hej ! Lite ny på detta.
Ringde idag till Tallin för första gången och skulle se om en resa gick och boka.
Tyckte jag hade gjort research, men resan fanns inte hos dom. Är detta vanligt eller jag har gjrot fel :) ? Gäller businessclass.
2020-10-22 (2).png
 

Senator

Moderator
Hej ! Lite ny på detta.
Ringde idag till Tallin för första gången och skulle se om en resa gick och boka.
Tyckte jag hade gjort research, men resan fanns inte hos dom. Är detta vanligt eller jag har gjrot fel :) ? Gäller businessclass. Visa bifogad bild 114366

Det stämmer inte alltid vad jag förstår och Edelweiss går väl inte boka alls.

precis.. Edelweiss är inte Star Alliance. United verkar ha eget avtal med Lufthansagruppen för alla bolag inklusive Eurowings och Edelweiss.
 
Toppen