Senaste nytt

Få 18000 extrapoäng Amex classic, skaffa kortet senast 22 juli 2020

palmen

Moderator
Fick annons på Di.se till liknande kampanj. Fast här ska man spendera 25tkr innan årsskiftet.

Har läst allt finstilta och står inget om att man inte får vara befintlig kund.

Eftersom det är en allmän länk så borde vem som helst kunna nyttja kampanjen.

Någon som testat?

American Express Classic

Edit: Kampanjen gäller till 14/9. Moderator kanske kan ändra trådens namn?
Diskuteras om denna kampanj i följande tråd
https://www.businessclass.se/forum/threads/ny-sas-american-express-kampanj-fr%C3%A5n-1-sept-2020.99915/

Generellt ändrar vi inte rubriker på trådar när det kommer en ny kampanj utan bättre att starta en ny tråd för aktuell kampanj, annars blir allt väldigt rörigt framöver.

//Moderator
 

andy83e

Ny medlem
Hej.

Någon som fått poäng eller vet om det är poäng g för er? Jag pratade med amex som menade att det bara gällde nya kunder. Jag har använt 18k på mitt. De ska inte få lura en såhär. Det fanns inget vilkor om detta när man skaffade det så anser att det är falsk marknadsföring och bedrägeri att lura på en kort så. Ska strida mot dom.
 

Johans00

Medlem
Hej.

Någon som fått poäng eller vet om det är poäng g för er? Jag pratade med amex som menade att det bara gällde nya kunder. Jag har använt 18k på mitt. De ska inte få lura en såhär. Det fanns inget vilkor om detta när man skaffade det så anser att det är falsk marknadsföring och bedrägeri att lura på en kort så. Ska strida mot dom.
Blev du värvad eller ansökte du via hemsidan?
 
Jag har fått bekräftat av både Amex och SAS att jag ska få poäng. SAS sa att det kunde ta 1-3 månader. Ansökte via Mail som jag fick av SAS. Hade Amex premium sedan tidigare

Har fortfarande låga förväntningar..
 

palmen

Moderator
Hej.

Någon som fått poäng eller vet om det är poäng g för er? Jag pratade med amex som menade att det bara gällde nya kunder. Jag har använt 18k på mitt. De ska inte få lura en såhär. Det fanns inget vilkor om detta när man skaffade det så anser att det är falsk marknadsföring och bedrägeri att lura på en kort så. Ska strida mot dom.
Det var en targeted kampanj för kunder som fick mailet, de som ansökte utan att ha fått mailet verkar inte få poäng. Det gäller att välja sina strider ibland. Finns en ny kampanj nu som gäller premium, gratis året ut och spendera 30k för 30k poäng.
 
Toppen