Senaste nytt

Extra SAS-flighter Arlanda-Heathrow 15-20 maj

Sealord

Medlem
Puh. Trodde först det. Men inte. Inte så mycket mer posh dock. Blir på Ibis Styles. Tack för heads up!!
 

HCas

Medlem
Från och med 22 maj permanentas London-linjen.

Storbritanniens regering har dock förutskickat att man tänker införa 14 dagars karantän för alla inresande framöver så då gissar jag att underlaget för trafiken försvinner igen. Den som vill ta en helg i London bör alltså inte skjuta upp det för länge. ;)
 

GOTBound

Medlem
Från och med 22 maj permanentas London-linjen.

Storbritanniens regering har dock förutskickat att man tänker införa 14 dagars karantän för alla inresande framöver så då gissar jag att underlaget för trafiken försvinner igen. Den som vill ta en helg i London bör alltså inte skjuta upp det för länge. ;)
Långweekend ;)

EK
 

igelkotten

Medlem
Från och med 22 maj permanentas London-linjen.

Storbritanniens regering har dock förutskickat att man tänker införa 14 dagars karantän för alla inresande framöver så då gissar jag att underlaget för trafiken försvinner igen. Den som vill ta en helg i London bör alltså inte skjuta upp det för länge. ;)

Hittar ingen info om tabell.
 

HCas

Medlem
Hittar ingen info om tabell.

Från SAS Covid-sida:

Stockholm - London: From 22 May SAS offer a regular daily flight from Stockholm to London.
Flight numbers are SK531 and SK532 and will be operated by an Airbus A320NEO.
- SK531 Stockholm 11:15 - 12:55 London Heathrow
- SK531 London Heathrow 13:55 - 17:25 Stockholm
Note: 23 May will be cancelled due to operation at London Heathrow.
 

011430121

Medlem
Om detta stämmer så är det hyfsad beläggning från LHR idag


Källa ExpertFlyer
C512E9CD-0219-4931-A669-2D266EBB810C.png
 

Tonton

Medlem
Har flera kompisar nu som har bokat SAS närmsta dagarna - för att hinna besöka sina familjer i Sverige, som de inte har träffat på flera månader, innan nya karantänreglerna träder ikraft 8 juni. För deras skull hoppas jag att SAS inte ställer in några flighter.

SAS vet hur man tar betalt iaf. En studentkompis betalde cirka 6500 för SAS Go Light T/R. :D
 

igelkotten

Medlem
Har flera kompisar nu som har bokat SAS närmsta dagarna - för att hinna besöka sina familjer i Sverige, som de inte har träffat på flera månader, innan nya karantänreglerna träder ikraft 8 juni. För deras skull hoppas jag att SAS inte ställer in några flighter.

SAS vet hur man tar betalt iaf. En studentkompis betalde cirka 6500 för SAS Go Light T/R. :D

Jag hoppas de finns kvar även efter 8 juni. En vän jag hjälpte hade väldigt tur eftersom jag hade bokat en SAS F&F-biljett för flera månader sedan med avgång 22 maj sent på kvällen. SAS ställde in den avgången. Detta var utmärkta nyheter eftersom biljetten då fritt kunde ombokas. Med namnändring totalt 1200 kr istället för 3500 kr enkel.
 
Toppen