Senaste nytt

Eurobonus x 4 [apr-jun] - tipstråden för segment runs

Klr

Medlem
Visby verkar väldigt populärt för segment-jägare. Identifierade 4 st idag. 3 på att jag såg de framför mig vika av direkt till avgångshallen. Och en på det nervösa beteendet, tex tränga sig fram till rad 2 medan alla satt ner och väntade på sin tur i segmenterad avstigning. Både i VBY och vid returen till ARN!

Tur att merparten av segment-jägare är trevliga som tex @GOTBound ! Jag drar till Göteborg nu och kollar av läget där så att allt är klart för dig senare ikväll!

Mannen som trängde sig fram hade lika bråttom i loungen på Arlanda. Såg honom när jag gick dit för lite tilltugg. Då var han redan färdig och påväg ut igen. :)
 

intuition

Medlem
Mannen som trängde sig fram hade lika bråttom i loungen på Arlanda. Såg honom när jag gick dit för lite tilltugg. Då var han redan färdig och påväg ut igen. :)
Jag noterade också det. Fokuserad skulle man kunna säga!

Det råkar inte vara så att du var med till Göteborg, säte 10A typ? Det var ialla fall minst en person från den VBY-ARN-flighten som var det.
 

WF789

Medlem
Ferdig med junis "Diamant-Run"
En T/R ble kansellert pga vaksineinnkalling, men skal klare de siste 5 flygningene innen 31/10.

Screenshot_20210625-111937.jpg
 

Attachments

  • Bilde_2021-06-26_010105.png
    Bilde_2021-06-26_010105.png
    166,6 KB · Visningar: 114

SK689

Ny medlem
Väcker liv i denna tråd igen!
Vid inställda flyg under förra 4x-kampanjen, lyckades någon få de inställda segmenten räknade enligt kampanjen eller fick man enbart 1x?

Kollar nämligen på lite ”kreativa” resor under november ;)
 

JacobGBG

Medlem
Väcker liv i denna tråd igen!
Vid inställda flyg under förra 4x-kampanjen, lyckades någon få de inställda segmenten räknade enligt kampanjen eller fick man enbart 1x?

Kollar nämligen på lite ”kreativa” resor under november ;)

Med tanke på hur resandet nu verkar fyllas på tämligen fort så är det nog lite väl hoppfullt att planera efter sträckor som kan ställas in.

Som anekdot så kan jag nämna att det var 30 min väntetid till AMEX resebyrå när jag ringde i veckan i tjänsten. Har aldrig hänt förut.
 

SK689

Ny medlem
Med tanke på hur resandet nu verkar fyllas på tämligen fort så är det nog lite väl hoppfullt att planera efter sträckor som kan ställas in.

Som anekdot så kan jag nämna att det var 30 min väntetid till AMEX resebyrå när jag ringde i veckan i tjänsten. Har aldrig hänt förut.

Sant, har inte tänkt igenom detta till 100% än! Men för att få ihop schemat kan lite skjuts på vägen vara uppskattat.

Men AMEX-väntetiden leder ju en till att tänka att saker kan förändras (till det bättre) snabb nu!
 

ilon

Medlem
Väcker liv i denna tråd igen!
Vid inställda flyg under förra 4x-kampanjen, lyckades någon få de inställda segmenten räknade enligt kampanjen eller fick man enbart 1x?

Kollar nämligen på lite ”kreativa” resor under november ;)
Jag hade ett gäng inställda flighter, samtliga resulterade i 1x, även när jag påpekade att jag ju bokat dem enkom för att det var 4x :p
 

Mr Planning

Medlem
Bra SAS, hoppas detta hjälper er att komma igång igen, med lite "resenärer som glömt spisen på hemma"

Frågan är nu, vilken milagerun man skall ge sig på, min gamla favorit AMS är ju enkel att genomföra, men det vore kul med något nytt denna gång...

Kan det vara värt med ett EBG, eller räcker det med guldet som vanligt :rolleyes:
 
Toppen