Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

Davvelavve

Medlem
Jag har problem med att efterregistrera ett köp gjort för 18 dagar sedan. Enligt sidan ska man kunna efter 17 dagar.
Men när jag går vidare står det att jag inte kopplat något MC till eurobonus vid aktuellt datum, vilket inte stämmer för jag kollade det specifikt innan jag handlade.
Kortet finns även med som registrerat när jag kollar just nu.

Vilken kundtjänst ska man vända sig till egentligen?
 

Migato

Medlem
Jag tror dessvärre att det inte kommer att godkännas med enbart ett transaktionsutdrag.

Man vet ju aldrig, underverk har skett förr, men SAS är tydliga med att kvitto måste finnas om det skall gå att efterregistrera.

Lycka till!


Kan meddela att det gick bra med transaktionsutdrag. Fick 250p för ett köp på 500 kr på Kitchn.
 

M.K

Medlem
Jag missade villkoren, gjorde nyss ett köp på 100sek, men observerade nu att det ska överstiga detta belopp. Det blir nog ändå att hoppa denna kampanj. Går det så går det.
 

jumbooze

Medlem
Första 200, är det som gör att jag hoppar kampanjen
Då webbutik räknas så utgår jag ifrån att det blev slut på kampanjen igår redan.
Om de haft någon form av utdelning för alla och ett större pris för de första x antal så hade jag nog deltagit
 

Migato

Medlem
Första 200, är det som gör att jag hoppar kampanjen
Då webbutik räknas så utgår jag ifrån att det blev slut på kampanjen igår redan.
Om de haft någon form av utdelning för alla och ett större pris för de första x antal så hade jag nog deltagit


Tror inte det ens det blev något? Ingen officiell information från Amex SE?
 
Toppen