Senaste nytt

Dubbla poäng i juli med Nordic Choice Mastercard

Atom

Medlem
Synd jag har valt en sådan defensiv kreditlimit på detta kort. Kanske får göra en extra insättning.
Hade eventuellt tänkt ta några hotellnätter på choice under kampanjmånaden. Det blir perfekt=)
 

Doctor-X

Medlem
Om man nu bokar under kampanjen Crazy Sale (endast förskottsbetalning) och betalar med Nordic Choice MC online på Nordic Choice hemsida, blir det då 90p/100kr?

Står ju när du betalar med NCC MC på våra hotell tjänar du 90/100kr, mig veterligen har tidigare förskottsbetalning via appen räknats som köp på hotellet och genererat 30p/100kr
 

Berglund

Medlem
Om man nu bokar under kampanjen Crazy Sale (endast förskottsbetalning) och betalar med Nordic Choice MC online på Nordic Choice hemsida, blir det då 90p/100kr?
Det bör det absolut bli.

När jag köpte deras 20% rabatterade presentkort tidigare i våras, också genom webbsidan, fick jag först endast 10 poäng per 100 kr. Skickade mail till Nordic Choice kundtjänst som snabbt ordnade så att jag fick 30 poäng per 100 kr.

Om jag kunde få det på presentkortsinköp, bör du således utan någon som helst tvekan få 90p/100kr nu i juli månad. Blir det ändå fel - hör av dig till kundtjänst.
 

hco

Medlem
Det var ingen anmälan till denna kampanj eller hur? Den går helt automatiskt?

Insåg just att jag inte anmält mig men jag fick inte något mail om kampanjen heller.
 

Berglund

Medlem
Det var ingen anmälan till denna kampanj eller hur? Den går helt automatiskt?

Insåg just att jag inte anmält mig men jag fick inte något mail om kampanjen heller.

Ingen anmälan, det är bara att skutta iväg och börja handla! Skärmbilden är från ett mail som kom 2020-05-19 med ämnet ”Berglund, sommarens partnererbjudanden är här!”

84BCA596-F33D-4641-9836-521E865CD99B.jpeg
 

hco

Medlem
Härligt. Ja, har redan börjat. Sköt upp lite grejer till efter månadsskiftet. =)
 
Det bör det absolut bli.

När jag köpte deras 20% rabatterade presentkort tidigare i våras, också genom webbsidan, fick jag först endast 10 poäng per 100 kr. Skickade mail till Nordic Choice kundtjänst som snabbt ordnade så att jag fick 30 poäng per 100 kr.

Om jag kunde få det på presentkortsinköp, bör du således utan någon som helst tvekan få 90p/100kr nu i juli månad. Blir det ändå fel - hör av dig till kundtjänst.

Jag bokade nätter med Crazy Sale på hemsidan och fick 90p/100kr , så det funkade som det skulle
 

Doctor-X

Medlem
Någon som vet om restaurangerna på At Six, tänker främst på TAK - om det räknas som köp på Nordic Choice?
 
Toppen