Senaste nytt

Dubbla poäng 3-5 juli 2020 med SAS Mastercard

Ja det var skit. Jag såg att dom var påväg att fixa in-house istället för Wirecard för någon månad sedan, trodde nästan dom bytt över.. Hoppas det funkar nästa helg :eek:
 

bstark

Medlem
Effektivt sätt att sätta köpstopp på mig själv fram tills fredag.

Goodbye GBIT.

Men Curve hade redan påbörjat flytten bort från Wirecard och det ligger ju verkligen i deras intresse att få igång det igen då hela deras business ligger nere för tillfället.
 
Jag har en hyfsad hög kredit på mitt kort men brukar slå i taket ändå. I dessa fall brukar jag bara betala in så min kredit fylls på. Idag så kom ”medges ej” upp när jag skulle handla vilket var lite surt. Ringde in och frågade vad problemet var. Tydligen har dom satt in en spärr på hur mycket man kan omsätta på sitt kort. Tidigare har jag kunnat omsätta iaf dubbla krediten varje månad utan problem. Personen jag pratade med sa att egentligen är det kreditgränsen som är maxtaket per månad men att det är lite flexibelt.

ville bara ge en heads up om det är så att någon annan brukar göra så här och räknat med att kunna plocka ut en massa bonus nu vid kampanjen.
 

DrGold

Medlem
Snart dags. Kom ihåg att "fylla på" kortet så pengarna hinner komma in till fredag.

Fortsätter checklistan:

✅ Planera storhandling av mat
✅ Lägg in alla räkningar för betalning via Billhop/Betalo så att pengarna dras på fredag
✅ Tanka bilen full, både på fredag och söndag
✅ Ladda kontantkort, reskassor etc

Vid någon tidigare kampanj passade jag på att köpa guld. Lite hardcore men har visat sig vara en ypperlig investering, och gav en j-a massa poäng :)
 

Samosaguas

Medlem
Fortsätter checklistan:

Planera storhandling av mat
Lägg in alla räkningar för betalning via Billhop/Betalo så att pengarna dras på fredag
Tanka bilen full, både på fredag och söndag
Ladda kontantkort, reskassor etc

Vid någon tidigare kampanj passade jag på att köpa guld. Lite hardcore men har visat sig vara en ypperlig investering, och gav en j-a massa poäng :)
Glöm inte att betala tillbaka på studielånet till CSN om man nu har ett sånt ;)
 
Toppen