Senaste nytt

Dubbla poäng 3-5 juli 2020 med SAS Mastercard

bstark

Medlem
Allt är frid å fröjd! Fick mail å allting.
Hade inte räknat med någon kampanj nu i sommar, fick för mig att nästa var i september.
 

Tonton

Medlem
Jag gör det enkelt och kör en snabb summering:

Vad är Go Back In Time (GBIT)?
  • GBIT gör så att du kan flytta dina gamla transaktioner som är gjorda genom Curve från ett kort till ett annat.
Vilken sorts transaktioner kan jag flytta med GBIT?
  • Du kan flytta dina transaktioner mellan de kort som är verifierade på Curve.
  • Den enskilda transaktione måste ägt rum senaste 90 dagarna för att kunna flyttas.
  • Den enskilda transaktionen måste ha ett värde under £5000.
  • Du kan bara göra GBIT en (1) gång på varje enskilda transaktion.

Vad har Curve och GBIT att göra med denna kampanjen?
  • Denna kampanj är att du får dubbla poäng för transaktioner gjorda på ditt SAS Mastercard Premium 3-5 Juli 2020. Genom att använda GBIT så kan du då nyttja GBIT på helgen 3-5 juli och således även få dubbla poäng för dina gamla transaktioner, då dessa registeras som nya den dagen du gör GBIT.
 
Last edited:

Tonton

Medlem
Hur fungerar det med överföring till Revolut? Får man poäng trots att det räknas som kontantuttag?

Förstår inte vad detta har att göra med Curve?

Din fråga är besvarad flera (läs 100+ gånger) på forumet - gör en sökning så hittar du svaret på din fråga.
 

danielhog

Medlem
Jag vet inte hur jag ska anmäla mig för att få dessa mail, missar alltid från MC. Klickat i all marknadskommunikation jag kan via appen/hemsidan och allt via SAS, även ringt och frågat. Inget lokalt spamfilter heller. Någon med tips eller samma?
 

bstark

Medlem
Med 90 dagar lär det ju brinna i systemen och man blir blockad direkt, frågan vilken metod som är mest effektiv om man ska flytta säg en 100+ transaktioner.

Om det ens är något man ska försöka ge sig på.
 

McFace

Medlem
Jag vet inte hur jag ska anmäla mig för att få dessa mail, missar alltid från MC. Klickat i all marknadskommunikation jag kan via appen/hemsidan och allt via SAS, även ringt och frågat. Inget lokalt spamfilter heller. Någon med tips eller samma?

Det verkar vara lite lotto. Jag fick mail förra gången men inget den här gången. Kan även vara så att de skickar ut i omgångar så om du har bockat i marknadskommunikation både hos SAS och SEB skulle jag nog väntat lite innan jag börjar kontakta dem.
 

Kaik

Medlem
Jag vet inte hur jag ska anmäla mig för att få dessa mail, missar alltid från MC. Klickat i all marknadskommunikation jag kan via appen/hemsidan och allt via SAS, även ringt och frågat. Inget lokalt spamfilter heller. Någon med tips eller samma?

Skicka ett meddelande via din online banking, dom kan registrera dig manuellt
 
Toppen