Senaste nytt

Dubbla Eurobonuspoäng med SAS, boka mellan 22/9-21/10 2020

samet

Medlem
FamSamet skrapade ihop 6.600 extrapoäng på flighter vi ändå skulle flyga under kampanjen.

Tack för det... men tveksam om incitamentet var stort nog för att skapa någon ytterligare köplust bland kunderna?

Dubbla baspoäng hade nog kunnat fått en och annan statusjägare att oskynnesflyga lite ;)
 

Kimmen00

Medlem
FamSamet skrapade ihop 6.600 extrapoäng på flighter vi ändå skulle flyga under kampanjen.

Tack för det... men tveksam om incitamentet var stort nog för att skapa någon ytterligare köplust bland kunderna?

Dubbla baspoäng hade nog kunnat fått en och annan statusjägare att oskynnesflyga lite ;)

Tveksamt då upplevelsen ombord minst sagt lämnar mkt övrigt att önska... ingen servering och mask gör nog att många avstår.
 

eddo

Medlem
Någon fler som haft problem med att få kampanjpoängen? Jag saknar hittills poängen från 4 legs som bokades under kampanjen. Skrev till SAS första gången då det bara hade gått 10 dagar sedan flygningen och de svarade då att de skulle komma in de närmsta dagarna. Skrev en gång till när det gått mer än 14 dagar och då fick jag svaret att "eurobonusavdelningen" skulle sätta in poängen som saknades på mitt konto. Har nu gått ca 5 dagar sedan dess och jag har varken fått poängen eller hört något från dem. Har ytterligare några flygningar som jag saknar kampanjpoängen från men där har det inte gått 14 dagar ännu.

Nåja, poängen kommer säkert tillslut, men jobbigt att behöva kontrollera i efterhand och påminna SAS när det är något som egentligen bara borde fungera kan man tycka...
 
  • Gilla
Reactions: obs

Tomas E

Medlem
Någon fler som haft problem med att få kampanjpoängen? Jag saknar hittills poängen från 4 legs som bokades under kampanjen. Skrev till SAS första gången då det bara hade gått 10 dagar sedan flygningen och de svarade då att de skulle komma in de närmsta dagarna. Skrev en gång till när det gått mer än 14 dagar och då fick jag svaret att "eurobonusavdelningen" skulle sätta in poängen som saknades på mitt konto. Har nu gått ca 5 dagar sedan dess och jag har varken fått poängen eller hört något från dem. Har ytterligare några flygningar som jag saknar kampanjpoängen från men där har det inte gått 14 dagar ännu.

Nåja, poängen kommer säkert tillslut, men jobbigt att behöva kontrollera i efterhand och påminna SAS när det är något som egentligen bara borde fungera kan man tycka...
Tre segment inom kampanjen för min del, har tagit 3-7 dagar att få de extra poängen.
 

obs

Medlem
Någon fler som haft problem med att få kampanjpoängen? Jag saknar hittills poängen från 4 legs som bokades under kampanjen. Skrev till SAS första gången då det bara hade gått 10 dagar sedan flygningen och de svarade då att de skulle komma in de närmsta dagarna. Skrev en gång till när det gått mer än 14 dagar och då fick jag svaret att "eurobonusavdelningen" skulle sätta in poängen som saknades på mitt konto. Har nu gått ca 5 dagar sedan dess och jag har varken fått poängen eller hört något från dem. Har ytterligare några flygningar som jag saknar kampanjpoängen från men där har det inte gått 14 dagar ännu.

Nåja, poängen kommer säkert tillslut, men jobbigt att behöva kontrollera i efterhand och påminna SAS när det är något som egentligen bara borde fungera kan man tycka...
Japp jag väntar också fortfarande på extrapoäng för 4 legs. Hade ett samtal med kundservice för några dagar sedan och fick bekräftad att de har fel i IT systemet. Sen skickade jag ett mejl till Guldmejlen och fick först ett goddag yxskaft-svar om att jag skulle ha anmält mig till kampanjen. Svarade tillbaka att så funkade inte denna kampanj och då svarade de att jag skulle avvakta ett par dagar till och återkomma i fall poängen inte hade blivit insatt på kontot då (vilket de naturligtvis inte gjorde....)

Så där står jag nu och fortfarande utan poäng. SAS + IT = SKIT
 

eddo

Medlem
Alltid trevligt att få fler poäng än förväntat (även om det är små summor). Hade som jag tidigare skrivit problem med att få poängen för alla flygningar under kampanjperioden och fick tjata på SAS. Men nu har de kommit flera gånger om, några exempel nedan. :D Screenshot 2020-11-05 at 16.53.45.png Screenshot 2020-11-05 at 16.53.29.png Screenshot 2020-11-05 at 16.52.10.png
 

John Rambo

Medlem
AEF2F0C0-4F92-4DEF-82E6-702979C2DCB6.jpeg


Intressant - samma här; jag räknade inte med dessa extra då det är resor bokade genom jobb/resebyrå ...det kommer att bli fantastiskt med dessa extra poäng nu om De fortsätter att trilla in, då jag flyger en hel del med jobb kommande tid
 
Toppen