Senaste nytt

Sebastian.k

Medlem
Vem vill inte dubbeldippa och tjäna poäng!

Det dyker upp nya EB leverantörer och kampanjer löpande som erbjuder poäng och dubbel dip!

Har vi koll på det?

Både ja och nej vill jag påstå!

Men jag är övertygad om vi till sammans bidrar här på BC så kommer vi alla närmare våra inviduella mål snabbare!

Posta era tips och erfareheter här!

Sist men inte minst, stor eloge till BC!
 

agehall

Medlem
Det är väl bara att titta på Eurobonus partnersidor så ser du var du kan tjäna poäng utöver vad du får med kreditkorten. Behövs inga långa trådar om det generellt. Om det dyker upp något exceptionellt bra så kommer det startas en tråd om det specifikt inom ett par timmar.
 

Sebastian.k

Medlem
Det är väl bara att titta på Eurobonus partnersidor så ser du var du kan tjäna poäng utöver vad du får med kreditkorten. Behövs inga långa trådar om det generellt. Om det dyker upp något exceptionellt bra så kommer det startas en tråd om det specifikt inom ett par timmar.


Tack för tipset!

Att ha en unik eller flera utsprida trådar med aktuell rubrik kan man ju frågesätta.

Jag förstår att ”för att hitta måste du söka”.

Att skapa nytt inlägg eller ny tråd gällande ämne borde inte påverka hur info förmedlas eller uppfattas i BC forum gränssnitt.

Visserligen förstår jag att om man hittar en möjlighet så publicerar man den och letar inte efter exakt rubrik vart och hur dvs.

Målsättningen och tanke är att kunna hitta allt på ett och samma ställe.

Eller tänker jag fel?
 

andersson.j

Medlem
Är bara att logga in em eller två gånger om dagen och trycka på 'nya inlägg' så listas alla trådar som det kommit nåt nytt i, skumma av rubrikerna efter Eurobonus / kampanjpoäng eller så. Klart på 30 sekunder.
Är det så du övervakar forumet? Jag tycker mailnotifikationerna är lite ostabila och funderar på hur jag ska göra för att inte missa något.
 

palmen

Moderator
Är det så du övervakar forumet? Jag tycker mailnotifikationerna är lite ostabila och funderar på hur jag ska göra för att inte missa något.
Logga in 10 ggr per dag och läs alla trådar med nya inlägg ;)

Tror att vi är många som bara läser nya inlägg. Ser du en ny tråd, få views, men med högt antal inlägg så lär det vara något nytt hett ämne.

Tar vi exemplet med Curve tråden så låg den konstant bland de 20 senaste kommenterade trådarna.

Sen finns det vissa trådar, tex den om sas shoppingportal som är bra att gå in och läsa varje gång det skrivits i den.
 
Toppen