Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Jönsson

Medlem
Som ovan. Medlemskortet måste nu, enligt min erfarenhet, beställas. Bagagetaggarna kommer dock med kreditkorten... och med medlemskortet när det nu anländer.
 

Jansson75

Medlem
Hej jag passerade 90 flygningar sedan januari i början av året och är nybakad Diamantkund. Jag flyger mest Plus och Inrikes och Kastrup så min nytta av diamant känns lite begränsad. Jag har en del bokningar som jag gjort via appen. Kommer de automatiskt följa med upp till EBD eller behöver jag gå in och byta titel från EBG till EBD manuellt?

Den stora uspen för mig känns som gåvan jag skulle få välja och där har jag funderat på bärbar högtalare. Någon som provat den? Ger den bra ljud?

Finns det någon annan ny förmån som jag inte får missa som gått mig helt förbi? Lounge vid ankomst skulle kunna vara en sådan men det är inget jag hittills haft något behov av.
 

Attachments

  • 0C061D49-3F34-4E85-A343-C3159E7E96E4.jpeg
    0C061D49-3F34-4E85-A343-C3159E7E96E4.jpeg
    35,7 KB · Visningar: 263
Hej jag passerade 90 flygningar sedan januari i början av året och är nybakad Diamantkund. Jag flyger mest Plus och Inrikes och Kastrup så min nytta av diamant känns lite begränsad. Jag har en del bokningar som jag gjort via appen. Kommer de automatiskt följa med upp till EBD eller behöver jag gå in och byta titel från EBG till EBD manuellt?

Den stora uspen för mig känns som gåvan jag skulle få välja och där har jag funderat på bärbar högtalare. Någon som provat den? Ger den bra ljud?

Finns det någon annan ny förmån som jag inte får missa som gått mig helt förbi? Lounge vid ankomst skulle kunna vara en sådan men det är inget jag hittills haft något behov av.
Nej du måste ändra det manuellt. Grattis förresten.
 

Axel55

Medlem
Hur kommer det sig att jag bara har Quintessentially Lifestyle som alternativ i goodie bag? Väntat några månader på att något annat ska dyka upp men det har det inte gjort och utgått från att det är samma situation för samtliga EBD, men av ovan att döma så kan andra beställa andra gåvor? Någon som har koll på varför jag inte ser övriga produkter i goodie bag?
 
Toppen