Senaste nytt

Crazy October hos Nordic Choice, dubbelrum 590 kr

Nordic Choice kör Crazy October med dubbelrum från 590 kr i Norge och Sverige.
Crazy Sale October

CRAZY SALE!
Dubbelrum från 295 kr per person.Nu kan du boka dubbelrum med frukost från galna 295 kr per person. Erbjudandet gäller helger på 26 unika hotell i Sverige och Norge.

Gäller för boendeperiod: 30 sep 2016 - 30 okt 2016
Kan bokas: 7 sep 2016 - 12 sep 2016

Erbjudandet gäller ett begränsat antal rum och kan inte kombineras med andra erbjudanden och rabatter. Erbjudandet gäller alla helger i Oktober. Priserna gäller i lokal valuta och betalas direkt vid bokning. Avbokningsbart inom 24 timmar efter att beställningen gjorts (kontakta Kundservice), efter det kan bokningen inte återbetalas, ändras eller avbokas. Priset för 1 person i ett dubbelrum är från 590 NOK/SEK per natt.

Kanske bra tillfälle att köra en getaway med denna och boka med poäng hos SAS nu under 70-års firandet?
 

trekker

Medlem
Tyvarr finns inga rum pa nagot av hotellen med sangar for 4 nagon av helvgerna. Bodde med barnen i var sang sist pa clarion collection och gor inte om det aven om priserna ar bra.

Edit tillagg: Annars ar ju priserna ruggigt bra, iallafall pa clarion collection dar kvallsmaten ingar i priset.
 
9 Comfort, 5 Quality, 9 Clarion Collection och 3 Clarion från 590 till 890kr :)

Fördelat
Sverige: 6 Comfort, 3 Quality och 6 Clarion Collection
Norge: 3 Comfort, 2 Quality, 3 Clarion Collection och 3 Clarion.
 
Last edited:
Tyvarr finns inga rum pa nagot av hotellen med sangar for 4 nagon av helvgerna. Bodde med barnen i var sang sist pa clarion collection och gor inte om det aven om priserna ar bra.

Edit tillagg: Annars ar ju priserna ruggigt bra, iallafall pa clarion collection dar kvallsmaten ingar i priset.
Jo det finns! Men du behöver göra det som två separata bokningar. En smula meckigt iof med bokningsprocessen, men bokar man med två olika webbläsare så funkar det.

Jag bokade upp en helg i Oslo fredag-lördag på ett Collection, och bokade resan dit med eurobonuspoäng. Det blir nog min billigaste helg någonsin sen jag var student :)
 
Last edited:
Toppen