Senaste nytt

Champagnetråden

Senator

Moderator
Inget fancy denna fredagseftermiddag här ute på landet. Nåt vi köpte på SiljaLine i somras

b9e7e0a9d93aaacd3ed1feed4cf435f0.jpg
 

GOTBound

Medlem
Idag hände det [första gången på + 10 år].
Jag var inne på ett Systembolag [inte mitt lokala där jag och personalen är på förnamsbasis [bra eller dåligt ;)]] för att köpa en flaska Marc Hebrart Special Club Premier Brut 2016.

När jag kommer fram till kassan säger kassörskan; då jag är osäker får jag nog be om legitimation!

Tilläggas skall att jag är precis norr om 40 och har ett [enligt andra imponerande] skägg som ingen under 20 skulle klara av att odla [med silverfärgade inslag], gråsprängt hår som är blott en strimma av sitt forna svall samt ett hårfäste som obarmhärtigt vandrar uppåt ;)

Årets komplimang som jag kommer leva länge på!
 
Last edited:

011430121

Medlem
Idag hände det [första gången på + 10 år].
Jag var inne på ett Systembolag [inte mitt lokala där jag och personalen är på förnamsbasis [bra eller dåligt ;)]] för att köpa en flaska Marc Hebrart Special Club Premier Brut 2016.

När jag kommer fram till kassan säger kassörskan; då jag är osäker får jag nog be om legitimation!

Tilläggas skall att jag är precis norr om 40 och har ett [enligt andra imponerande] skägg som ingen under 20 skulle klara av att odla [med silverfärgade inslag], gråsprängt hår som är blott en strimma av sitt forna svall samt ett hårfäste som obarmhärtigt vandrar uppåt ;)

Årets komplimang som jag kommer leva länge på!

Nu känner jag inte dig, hon kanske hade missat att råden för +70 hade tagits bort, allt är inte komplimanger från damer, jag vet!
 
Toppen