Senaste nytt

[Business class] Frankfurt-Madrid T/R, LAN, 210 EUR inkl. skatter

bnr

Medlem
Tack Dr. Miles. För kännedom så hittade jag biljetter via tyska sajten, dock ej den europeiska, märkligt nog. Kan ha varit något fel bara.
Har för mig att jag hade liknande problem när jag letade/köpte på denna deal förra året. Inte världens bästa webbplats...
 

lillemannen

Medlem
Du hittar nästan bara dom från den tyska sajten i Europa. Jag har flugit med dom nu 7-8 gånger och bara lyckats boka via den.
 

Flying Finn

Medlem
Bokade själv via Expedia, eftersom LAN började krångla med mitt AMEX utan någon god orsak. Webbformuläret hade någon myskobugg. Men ja, det blir en BC'are till som kör den här i kommande framtiden. I mitt fall blir det som t/r-positioneringsflyg för min större MR-runda.
 

Dr. Miles

Expert
Enligt FlyerTalk finns det också priser till Teneriffa med den här dealen.
Frankfurt-Madrid-Teneriffa T/R i Business class kostar ca 275 EUR inkl. skatter.

Det går att välja mellan IBERIA och Air Europa på Madrid-Teneriffa, men om man vill tjäna poäng till något oneworldflygbolags bonusprogram, det är bäst att välja IBERIA flygningar.

Prisexempel:
Screenshot20160711 02 LA.png


Det går också att boka på LATAMs tysk webbsida.
Screenshot20160711 03 LA.png



Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper


Tyvärr stopover triggar HIP Check så det är ingen idé att försöka att ha stopover i Madrid.

Kanske något för @Tommy och @IPC_Mataveri?
160 Tier Points till British Airways Executive Club och hyfsad bekvämt sätt att resa till Kanarieöarna.
 
Toppen