Senaste nytt

[Business Class] Florens - //DESTINATION// - Dusseldorf från 5.500 SEK T/R

palmen

Moderator
Du vet att jag skrev fel, ändå gör du en grej av det. Bara på BC
Och du vet att vi försöker undvika förkortningar i största möjliga mån, är rätt stor skillnad på AZ och AY. Hade du inte använt förkortningen så hade det med största sannolikhet inte blivit fel heller. Alla skriver vi fel på förkortingarna ibland, därav är de bäst att undvika.
 
Och du vet att vi försöker undvika förkortningar i största möjliga mån, är rätt stor skillnad på AZ och AY. Hade du inte använt förkortningen så hade det med största sannolikhet inte blivit fel heller. Alla skriver vi fel på förkortingarna ibland, därav är de bäst att undvika.

och du gör en stor grej av det varje gång du skriver fel och när någon annan påpekar felet.
Som jag skrev flera gånger, eget fel är ingen annans fel.
Och direkt hoppar gamarna på bytet. Ni inser att snart kommer ni bara vara 4-5 gamla rävar kvar här på BC som ni håller på, va?
 

Vaniljvodka

Medlem
En aspekt av dessa ständigt återkommande tjafs är ju att det ofta är samma medlemmar som hamnar där. På grund av att ni ska in och svara på exakt allt i var och varannan tråd. Ni vet vilka ni är så jag ska inte behöva nämna era namn, men ifall ni bara tog ett steg tillbaka och lät några andra hålla låda så skulle nog inte det här hända lika ofta. Man behöver liksom inte kommentera allt som sägs, hur intresserad av resande man än är.

Edit: Bara för att vara övertydlig. Är du en av dom som varit inblandad i senaste tjafset så hoppas jag att du lajkat detta inlägg av rätt anledning...
 
Last edited:

agehall

Medlem
Det du säger är att du hellre vill att felaktigheter ska få stå oemotsagda på forumet.

Det gnälls som attan när det skrivs en artikel på förstasidan som inte har högsta nördnivå (vi som läser forumet är inte riktigt målgruppen!) men när vissa personer rättas i forumet (där vi har rätt hög nivå på detaljer) så ska vi inte säga till?

Alla skriver vi fel ibland, även jag gör det ibland. Det är bara att ta smällen när någon kommer på en och erkänna sitt misstag samt göra det bättre bästa gång. Fixar man inte det så ska man nog seriöst överväga om man alls ska skriva inlägg.
 

Vaniljvodka

Medlem
Det du säger är att du hellre vill att felaktigheter ska få stå oemotsagda på forumet.

Det gnälls som attan när det skrivs en artikel på förstasidan som inte har högsta nördnivå (vi som läser forumet är inte riktigt målgruppen!) men när vissa personer rättas i forumet (där vi har rätt hög nivå på detaljer) så ska vi inte säga till?

Alla skriver vi fel ibland, även jag gör det ibland. Det är bara att ta smällen när någon kommer på en och erkänna sitt misstag samt göra det bättre bästa gång. Fixar man inte det så ska man nog seriöst överväga om man alls ska skriva inlägg.

Nä, det jag säger är att ni tre (ja, ni är oftast tre) skulle kunna skriva färre kommentarer. Postare nummer ett skulle kunna sluta kommentera exakt allt. Postare två skulle kunna sluta vara besserwisser gällande exakt allt och låta någon annan sköta rättandet ibland. Och postare tre skulle kunna sluta hålla med postare två varenda gång. Blir mindre friktion då.
 
Toppen