Senaste nytt

British Airways VD ”Vi kämpar för att överleva”

Sir Lemon

Medlem
@sembl tack för den informationen, har ingen USA resa före mitten av januari, och då Boston med SAS A321 får se hur det blir med den resan.
Sedan Hawaii i slutet av januari, det blir att vänta och se vad som händer framöver med pandemin!
Ha det bra
Är sugen på Hawaii också efter nyår med 2-1 med kärestan och stopp i San Francisco-Chicago och New York. Kul att höra nån mer som är på.
 

sembl

Medlem
@sembl tack för den informationen, har ingen USA resa före mitten av januari, och då Boston med SAS A321 får se hur det blir med den resan.
Sedan Hawaii i slutet av januari, det blir att vänta och se vad som händer framöver med pandemin!
Ha det bra


Jag vill fortsätta vara positiv men det ser inte så ljust ut om man vill semestra här innan sommaren 2021. Jag skulle boka upp destinationer i Europa och inte här. Har ju en mycket god vän som jobbar inom administrationen och det st mycket blekt ut fram till nästa sommar gälande öppnandet av gränsen enligt han. Tro mig du vill inte vara i usa just nu som turist eller om 6 månader av många olika anledningar.

Men jag hoppas jag har fel.
 
Toppen