Ricci
Medlem
Att flyga med ATR från MMX till BMA är rätt kört och med wet-lease jet 3ggr/morgon och kväll tror jag inte helt fungerar i längden.Frågan är om dom överlever.......eller om dom ochså går under
Att flyga med ATR från MMX till BMA är rätt kört och med wet-lease jet 3ggr/morgon och kväll tror jag inte helt fungerar i längden.Frågan är om dom överlever.......eller om dom ochså går under
Att flyga med ATR från MMX till BMA är rätt kört och med wet-lease jet 3ggr/morgon och kväll tror jag inte helt fungerar i längden.
Denna länk är postad i tråden.Har läst igenom tråden, hittar inget om eventuellt Wet bolag eller är det BC spekulation?
Jag försökte hitta vilket bolag det ev. kunde vara.Denna länk är postad i tråden.
Nu med mindre flygplan blir det både lägre kostnader och bättre beläggning. Syftet med att lägga ner jet-flygplanen är inte att driva upp biljettpriserna säger Ulrika Matsgård. Under högtryck kommer man fortsätta att flyga med jetplan, exakt vilken lösning det blir är inte klart. Men troligen blir det wet lease, alltså ett flygplan med personal som hyrs in vid peak time.
Så ska BRA flyg vända till vinst - Travel News