Senaste nytt

Bra jobbat KLM

13EFD3E6-C161-4133-ABCA-643FB6443ADA.jpeg


Åkte tidigare i veckan Linköping-Amsterdam med familjen och samma dag hade dottern födelsedag. Detta uppmärksammades av besättningen ombord utan att varken jag eller frugan hade informerat om att det var dotterns födelsedag. Firandet bestod av flaggor på stolen och en liten present från kabinpersonalen. Mycket uppskattat av oss alla i familjen och i mitt tycke en väldigt snygg gest och initiativ från personalen på flyget. Bra jobbat KLM!
 
Visa bifogad bild 89658

Åkte tidigare i veckan Linköping-Amsterdam med familjen och samma dag hade dottern födelsedag. Detta uppmärksammades av besättningen ombord utan att varken jag eller frugan hade informerat om att det var dotterns födelsedag. Firandet bestod av flaggor på stolen och en liten present från kabinpersonalen. Mycket uppskattat av oss alla i familjen och i mitt tycke en väldigt snygg gest och initiativ från personalen på flyget. Bra jobbat KLM!
Jäävlar!

Fick ingen påvaktning på min födelsedag trots två flygningar med SAS och en diamantstatus!
 

Gus

Medlem
Riktigt läckert! :) Var det business eller ekonomi? Vi ska flyga på min dotters födelsedag (juldagen) Arlanda-Istanbul med turkish. Hoppas på något liknande på dem flighten! :)
 

Jönsson

Medlem
Måste också passa på att berömma KLM. Missade en anslutning Oslo och bokades för andra gången på kort tid om till KLM economy. Beklagade mig lite vid incheckning i gate att jag åter igen missat mat och dryck i Plus pga ombokning. ”Det var tråkigt att höra men vänta lite”, sa KLM-tjejen. Efter lite knappande i terminalen log hon och underlade om jag inte ville sitta i business istället. Det känns som om det bara är KLM som gör sådana saker.
 

jerixon

Medlem
KLM gör alltid något roligt för passagerare som fyller år.
Normalt brukar det oftast vara lite skumpa för vuxna och något kort :)

Off topic - men kul med ytterligare en medlem från Ötergötland!


Visa bifogad bild 89658

Åkte tidigare i veckan Linköping-Amsterdam med familjen och samma dag hade dottern födelsedag. Detta uppmärksammades av besättningen ombord utan att varken jag eller frugan hade informerat om att det var dotterns födelsedag. Firandet bestod av flaggor på stolen och en liten present från kabinpersonalen. Mycket uppskattat av oss alla i familjen och i mitt tycke en väldigt snygg gest och initiativ från personalen på flyget. Bra jobbat KLM!
 
KLM gör alltid något roligt för passagerare som fyller år.
Inte alltid!
Flög LPI-AMS-CDG-MIA förra året på min födelsedag. Fick ingenting på första i economy, på andra flyg var jag i Business (betalade sjukt mycket för en uppgradering som egentligen var ett misstag, men det är en annan historia) och bad om champagne men de hade inget, och ingenting på tredje heller (andra och tredje var AF och inte KLM).
Grädden på moset var att hemresan blev inställd pga strejk som slutade 2 dagar innan. Vissa har tur....
 

jerixon

Medlem
WOW
Det lät inte premium direkt :p

Inte alltid!
Flög LPI-AMS-CDG-MIA förra året på min födelsedag. Fick ingenting på första i economy, på andra flyg var jag i Business (betalade sjukt mycket för en uppgradering som egentligen var ett misstag, men det är en annan historia) och bad om champagne men de hade inget, och ingenting på tredje heller (andra och tredje var AF och inte KLM).
Grädden på moset var att hemresan blev inställd pga strejk som slutade 2 dagar innan. Vissa har tur....
 

Hachans

Medlem
Inte alltid!
Flög LPI-AMS-CDG-MIA förra året på min födelsedag. Fick ingenting på första i economy, på andra flyg var jag i Business (betalade sjukt mycket för en uppgradering som egentligen var ett misstag, men det är en annan historia) och bad om champagne men de hade inget, och ingenting på tredje heller (andra och tredje var AF och inte KLM).
Grädden på moset var att hemresan blev inställd pga strejk som slutade 2 dagar innan. Vissa har tur....

Flög till AMS med KLM på min födelsedag förra året och fick inte heller någon uppmärksamhet utöver hot om att gatechecka mitt handbagage (vilket jag dock slapp).
 
Toppen