Senaste nytt

Bröllopsresa, vart ska man åka?

FilipJ

Medlem
Bump för 2021.
Har resa bokad till Sydkorea & Japan för slutet av april, borta i ~2 v. Börjar dock få ont i magen nu när jag ser att ANA redan ställer in 2021 flighter i jan-feb. Därför undrar jag på tips inom eller närliggande europa. Skall meddelas att vi inte vill vara isolerade, utan vill bo trevligt ("halvlyxigt" duger fint), med tillgång till kultur och framför allt mat.

Tips mottages tacksamt!
Star Alliance får gärna flyga dit, skall också sägas.
 

Samosaguas

Medlem
Bump för 2021.
Har resa bokad till Sydkorea & Japan för slutet av april, borta i ~2 v. Börjar dock få ont i magen nu när jag ser att ANA redan ställer in 2021 flighter i jan-feb. Därför undrar jag på tips inom eller närliggande europa. Skall meddelas att vi inte vill vara isolerade, utan vill bo trevligt ("halvlyxigt" duger fint), med tillgång till kultur och framför allt mat.

Tips mottages tacksamt!
Star Alliance får gärna flyga dit, skall också sägas.
Varför inte Madrid? Där får du iaf massor med kultur (Prado, Thyssen, Reina Sofia, mm) och ett otroligt bra utbud av restauranger: Restaurangtips i Madrid? | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor

I jämförelse med andra europeiska städer såsom London eller Barcelona så är hotellpriserna mycket rimliga.
 
Toppen