Senaste nytt

Brödkasse via Amex Platinum i Sthlm

HMJ

Medlem
Gentilt gjort av Amex att boosta med lite förmåner under pandemin. Tyvärr har jag känt mig tvungen att avsluta både Platinum & Elite och kör nu enbart Gold.

Men, Amex ska ha all cred för att dom gör såna här saker för sina kunder.
 

TP12

Medlem
Gentilt gjort av Amex att boosta med lite förmåner under pandemin. Tyvärr har jag känt mig tvungen att avsluta både Platinum & Elite och kör nu enbart Gold.

Men, Amex ska ha all cred för att dom gör såna här saker för sina kunder.

Lite trist att, om jag ser rätt, de nio senaste platsberoende erbjudanden (främst hotell- och restaurangrabatter) är i Sthlm. Förstår att de har sin överlägset största kundbas där men de borde kunna hitta något i åtminstone Göteborg och Malmö med.

Man är ju van och medveten om att kortet är stockholmscentrerat men givet covid-19 hade lite lokala erbjudanden uppskattats.
 
D

Deleted member 30163

Guest
Man är ju van och medveten om att kortet är stockholmscentrerat men givet covid-19 hade lite lokala erbjudanden uppskattats.
Även om jag bor i Sthlm så håller jag med, tror nog alla Amex kort har kunder i hela landet då det ju finns en stark koppling till resande.
Nu ser man ju inte heller de erbjudanden som är "slutsålt" eller "fullbokade" längre, det har ju varit en del i Götet och någon några i Malmö.

Borde vara erbjudanden kopplade till e-butiker som är rikstäckande.
 
D

Deleted member 30163

Guest
Amex Platinum skickade nyss ut att man kommande veckor kan få hämta ut en brödkasse på ART Bakery.

Baguette, fruktbröd och biskvier ska ingå och går att hämta ut 20/11,27/11 eller 4/12.
Anmäls i appen.
Jag bangade. Försökte motivera varför jag nu när vi har fler smittade än någonsin ska trängas i en butik när vi har restriktioner. Trist men kunde inte motivera det för lite bröd :(
 

Dbodenfo

Medlem
Lite trist att, om jag ser rätt, de nio senaste platsberoende erbjudanden (främst hotell- och restaurangrabatter) är i Sthlm. Förstår att de har sin överlägset största kundbas där men de borde kunna hitta något i åtminstone Göteborg och Malmö med.

Man är ju van och medveten om att kortet är stockholmscentrerat men givet covid-19 hade lite lokala erbjudanden uppskattats.

I början av pandemin så hörde jag faktiskt av mig till Amex och tipsade om företag som kanske skulle vara intresserade av erbjudande genome Experience appen - pratade också med olika ställen om att de skulle höra av sig till American Express för att komma in. Jag vet att Amex uppsakattar tips och jag tror att många utanför Stockholm inte tror på Amex utbredning utan är ett "stockholmskort". Vet ej vad Amex har för deals med krögare så det kan också vara det som skärvar.

Jag bangade. Försökte motivera varför jag nu när vi har fler smittade än någonsin ska trängas i en butik när vi har restriktioner. Trist men kunde inte motivera det för lite bröd :(

Jag nappade och det var väldigt luftigt i bukten samt att det var färdigpackat och smidigt överläming. Väldigt lite risk för smittning. Gott bröd också.
 
D

Deleted member 30163

Guest
Jag nappade och det var väldigt luftigt i bukten samt att det var färdigpackat och smidigt överläming. Väldigt lite risk för smittning. Gott bröd också.
Nu får jag dåligt samvete, igen :( Va härligt och höra dock. Har du testat någon frukost? Vi uppskattade verkligen detta, så smidigt att få det levererat till dörren på morgonen.
 
Toppen