Senaste nytt

Bonusresa till Thailand över höstlovet 2022? (Eller vart som helst)

  1. Varifrån vill du börja din resa? ARN
  2. Var är din destination? HKT, BKK, SIN (någonstans varmt)
  3. Typ av resa (enkel eller tur och retur)? Tur och retur
  4. När vill/behöver du resa ut? Tanken är att täcka höstlovet pga skolbarn. Ca 21 okt
  5. När vill/behöver du komma hem? vara hemma ARN senast på 04-nov
  6. Hur länge vill du vara borta? (om du är flexibel med hemresedatum)
  7. Hur många personer som skall resa? 2 Vuxna 3 barn (10,7,2)
  8. I vilken kabinklass? Alla klasser av intresse
  9. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance.
  10. Vad är din budget? (per person) Har 2 amex vouchers som funkar globalt med star alliance samt ca ~500k EBBpoäng
  11. Vad är det viktigaste för dig? Då realistiskt är att det kanske finns i economy så är kortast restid mest intressant.
  12. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Själv är bäste dräng.

21 Okt ARN-BKK i Business med Austrian.
5 Nov BKK-ARN i Economy med Austrian.

Thai släppte bara 90 dagar innan.

Jag tänkte lägga till en inrikes i sverige innan samt någonting från BKK till krabi eller dylikt. Kostar en ändring på en star alliance biljett extra att göra? Borde jag göra ändringen samtidigt således?
 

Tonton

Medlem
Själv är bäste dräng.

21 Okt ARN-BKK i Business med Austrian.
5 Nov BKK-ARN i Economy med Austrian.

Thai släppte bara 90 dagar innan.

Jag tänkte lägga till en inrikes i sverige innan samt någonting från BKK till krabi eller dylikt. Kostar en ändring på en star alliance biljett extra att göra? Borde jag göra ändringen samtidigt således?

Ändring kostar 150kr per pax.

Härlig resa. Du bör kunna hitta Business påläggen hem via andra ställen än VIE.
 
La till en leg i Sverige och fick till svar att det inte kostade någonting pga att man inte kan göra några ändringar själv utan man måste ringa in.

Hittade ingenting vid bokningstillfället iaf. Men lär ju så klart finnas längre fram.


Ändring kostar 150kr per pax.

Härlig resa. Du bör kunna hitta Business påläggen hem via andra ställen än VIE.
 

palmen

Moderator
La till en leg i Sverige och fick till svar att det inte kostade någonting pga att man inte kan göra några ändringar själv utan man måste ringa in.

Hittade ingenting vid bokningstillfället iaf. Men lär ju så klart finnas längre fram.
Antingen hade du tur eller så har något ändrats. Göra en ändring har alltid kostar 150 kronor, dock ingen bokningsavgift då det måste göras på telefon.
 
Toppen