Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

bachelor

Medlem
Jag har en faktura via klarna, går det att använda betalo eller bilhopp för att betala denna? Tänkte då man måste göra en banköverföring till Klarna. Tack
Då kan du väl betala Klarna direkt med kreditkortet, bara att använda deras app? Onödigt att betala de 2,5% för betalo/billhop då. Billhop o Betalo använbder man ju bara på räkningar som inte går att lösa med kortet i vanliga fall, typ hyra, el mm.
 

kolis

Medlem
Då kan du väl betala Klarna direkt med kreditkortet, bara att använda deras app? Onödigt att betala de 2,5% för betalo/billhop då. Billhop o Betalo använbder man ju bara på räkningar som inte går att lösa med kortet i vanliga fall, typ hyra, el mm.
Jag har beställt mitt amexkort men inte fått det ännu, är rädd att jag inte hinner få det före black friday reorna är slut, därför skulle jag vilja betala mina black friday klarna fakturor via billhop för att få ut poäng. Om det går
 

Tonton

Medlem
Avråds STARKT från att betala till Klarna via Billhop eller Betalo med något SEB-kort (SAS MC tex).
Du får gärna utveckla det.
Varför just Klarna och varför just SEB-kort?

Vi alla, eller ja de flesta på BC iaf, vet juatt SEB-korten räknar Billhop/Betalo mot sin gräns om 10k per dygn etc. Är det enbart därför, eller finns det någon annan anledning?
 
Last edited:

bachelor

Medlem
Med risk för att jag har fel kan du köpa via klarna med 14 dagars. Och inom de 14 dagar kan du sen betala med Amex. Onödigt att blanda in Betalo/Billhop
 
Toppen