Senaste nytt

Bäst cashback eller rabatt hos Booking.com

Vilken är den bästa rabatten eller cashbacken hos Booking.com ni har hittat? 10% kredit hos WizzAir är det bästa jag har hittat. Har någon hittat något bättre? Diskussioner om varför man inte ska boka via tredjepartswebbsidor får ni gärna ta i en annan tråd.
 

Mr.cake

Medlem
Vet att mecenat kör en 10% rabatt på hotels.com, men det kanske är ointressant. Tycker hotels fungerar bra för mig över 50+ bokningar och inget som har gått fel. Men det kanske kommer...
 

Hachans

Medlem
Fram till den 1:e oktober 2020 kan man få 10% cashback om bokar med sitt Revolut-kort. Man måste boka via antingen Booking.com | Official site | The best hotels & accommodations eller Booking.com | Official site | The best hotels & accommodations. Fullständiga villkor: Perk Terms and Conditions | Revolut
Värt att nämna i sammanhanget är att det är värt att kolla prisläget via vanliga sidan med. Vissa av de sajterna, som när man bokar genom flygbolagen, har högre priser för att sen slå på rabatten och priserna landar där de var på ordinarie sidan.
 
Värt att nämna i sammanhanget är att det är värt att kolla prisläget via vanliga sidan med. Vissa av de sajterna, som när man bokar genom flygbolagen, har högre priser för att sen slå på rabatten och priserna landar där de var på ordinarie sidan.
Ja, jag brukar använda Hotelscombined.com för kolla ifall cashbacken kostar extra.
 
  • Gilla
Reactions: hco

hco

Medlem
Jag kör alltid TopCashBack (US) för booking.com. 6% just nu och brukar ligga runt där.

Men alltid värt att jämföra priser på HotelsCombined och bara inloggad på Booking som du skriver. Så man inte får uppjackat pris som typ motsvarar cashbacken.
 
Toppen