Senaste nytt

Awardfares awardsökmotor, nu med fler funktioner

Rebel

Medlem
Kan inte soka pa nu jag hat bara telefon med mig men tex alla dagar nastan i nov 2020 lhr yvr har awards hos united men det finns inte en enda hos awardfares nar jag letar. Men jag anvander ipaden mest sista tiden och dar dyker det inte upp ngt forstorningsglas.
 

gneken

Medlem
Kan inte soka pa nu jag hat bara telefon med mig men tex alla dagar nastan i nov 2020 lhr yvr har awards hos united men det finns inte en enda hos awardfares nar jag letar. Men jag anvander ipaden mest sista tiden och dar dyker det inte upp ngt forstorningsglas.
Underlättar med en printscreen.

Jag gjorde en sökning från min mobil på ett random datum på lhr-yvr i november.

Se resultat
68e82e96a68a3c3a32463e2e79838f9a.jpg
87c705b988fb3e3c26a1f9cf57cbcdbf.jpg
 

Tonton

Medlem
Kan inte soka pa nu jag hat bara telefon med mig men tex alla dagar nastan i nov 2020 lhr yvr har awards hos united men det finns inte en enda hos awardfares nar jag letar. Men jag anvander ipaden mest sista tiden och dar dyker det inte upp ngt forstorningsglas.

Går att söka på mobilen ypperligt också.

Awardfares söker 300+ rutter automatiskt närmaste 60 dagarna. Vill man söka längre fram en så, vilket du vill, så får man göra custom search.

Detta gör man, som ovan redan beskrivet, genom att skriva den sträcka du söker och därefter trycka på förstoringsglaset.

Skriver du såhär så kommer förstoringsglaset fram. Tryck på förstoringsglaset så söker Awardfares automatiskt för all tillgänglighet hos respektive program på den sträckan och dag du önskar.

EDIT: Som du ser så kan man se @gneken sökningar nu också.
Skärmavbild 2020-01-06 kl. 18.09.37.png
 

Rebel

Medlem
Jag kanske var otydlig. Det är att söka på united hemsida på nallen som är struligt tycker jag.
Och sökningar ni har gjort stämmer med awardsfare och gått så men tittar jag på united sida så finns det resor från LHR till YVR 3 4 11 17 OCH 18 November. Samt nästan alla dagar i novemer om man kan tänka sig något stopp.

Och custom search måste man göra dag för dag och då är jag med.
Men på IPAD dyker det inte upp några förstoingsglas, vad har jag missat??

tack alla för hjälpen
 

danielhog

Medlem
Jag kanske var otydlig. Det är att söka på united hemsida på nallen som är struligt tycker jag.
Och sökningar ni har gjort stämmer med awardsfare och gått så men tittar jag på united sida så finns det resor från LHR till YVR 3 4 11 17 OCH 18 November. Samt nästan alla dagar i novemer om man kan tänka sig något stopp.

Och custom search måste man göra dag för dag och då är jag med.
Men på IPAD dyker det inte upp några förstoingsglas, vad har jag missat??

tack alla för hjälpen
Du har nog missat förstoringsglaset. Kan du lägga upp en printscreen?
 

squeezen

Medlem
Jag har idag gjort en bokning baserad på fakta från awardfares. Hittills har jag 100% på alla mina bokningar, det som jag har hittat i systemet fanns att boka hos Tallin.

Ps. Jag går bland annat igenom programmet lite under mina workshops.
Finns en ny upplagd nu :)
Kul!
Var där någon specifikt debatterad rutt/klass? tänker LH i F?
Antar det är rutten du lade upp i lyckade bokningar?
 
Toppen