Senaste nytt

Award seats Ethiopian Airlines

Någon som vet om det går att hitta fler än 2 awardsäten med ET? Jag noterar att det finns "oändligt" med 2x business vid alla mina datum men jag behöver 3!!... Dyker det upp flera om man bokar upp 2x kanske?...
 
Någon som vet om det går att hitta fler än 2 awardsäten med ET? Jag noterar att det finns "oändligt" med 2x business vid alla mina datum men jag behöver 3!!... Dyker det upp flera om man bokar upp 2x kanske?...
ET brukar ha fler än 2 ganska ofta. Uppemot 9 har jag sett när jag har letat efter resor till Johannesburg och Kapstaden.
 
Kring midnatt när jag somnade fanns det 9 säten på LHR - ADD - JNB och nu när jag vaknar är alla borta... är det rimligt :)?

Det är ett helvete med alla married segments och ET f.ö...
 
  • Gilla
Reactions: Gus

djmanosv

Medlem
Senaste veckor jag försöker kolla tillgänglighet från ZNZ, ADD, DAR till Europa (FRA, CDG, IST ocv) och några BIZ streck dyker upp, men direkt efter alla försvinner och det tar några timmar innan dessa biljetter syns igen. Försökte boka två gånger genom telefon, och agenten först så biljetterna, sen försvann för honom. Dagen efter biljetterna dök upp, men försvinner direkt efter sökning. Expertflyer visar platser, men inte hos SAS.
 
Senaste veckor jag försöker kolla tillgänglighet från ZNZ, ADD, DAR till Europa (FRA, CDG, IST ocv) och några BIZ streck dyker upp, men direkt efter alla försvinner och det tar några timmar innan dessa biljetter syns igen. Försökte boka två gånger genom telefon, och agenten först så biljetterna, sen försvann för honom. Dagen efter biljetterna dök upp, men försvinner direkt efter sökning. Expertflyer visar platser, men inte hos SAS.

Skapade denna tråd idag - vi verkar vara i ungefär samma sits. Jag mailade ET idag och frågade. Säger till om jag får något svar...

Platstillgänglighet ET från Europa (?) / Söker resa Thessaloniki - Johannesburg/Kapstaden | BusinessClass.com forum | 880 000 inlägg om resor
 
Toppen