Rickard_O
Medlem
Helt enig, det du beskriver är vad som orsakade min osäkerhet. Jag löste det som sagt enligt ovan. Lycka till!
Ja jag tänkte ringa in när dom ställt in flighten hem också!
Helt enig, det du beskriver är vad som orsakade min osäkerhet. Jag löste det som sagt enligt ovan. Lycka till!
Ja jag tänkte ringa in när dom ställt in flighten hem också!
Jag bokade av en resa i Sas Plus som var återbetalningsbar och har inte fått pengarna än, bokade av på internet. Resan skulle ske i april, och jag bokade av den i början av mars, dvs innan UDs avrådan kom. Har inte ens fått ett bekräftelsemail på att resan är avbokad. Är det någon annan som bokat av resa utan att ens fått bekräftelse på avbokning?
Jag bokade av en resa i Sas Plus som var återbetalningsbar och har inte fått pengarna än, bokade av på internet. Resan skulle ske i april, och jag bokade av den i början av mars, dvs innan UDs avrådan kom. Har inte ens fått ett bekräftelsemail på att resan är avbokad. Är det någon annan som bokat av resa utan att ens fått bekräftelse på avbokning?
Jag bokade av en resa i Sas Plus som var återbetalningsbar och har inte fått pengarna än, bokade av på internet. Resan skulle ske i april, och jag bokade av den i början av mars, dvs innan UDs avrådan kom. Har inte ens fått ett bekräftelsemail på att resan är avbokad. Är det någon annan som bokat av resa utan att ens fått bekräftelse på avbokning?
Bokade av mot voucher i tisdags, har fått bekräftelse om att biljetten är avbokad men icke någon voucher än, men det verkar ta lite tid
Det ska det ju inte göra enligt SAS
Som et alternativ til å få pengene tilbake, tilbyr SAS en såkalt voucher i erstatning. Denne gjelder for et år og gjenværende verdi etter dette refunderes kontant. Å få innvilget erstatning i på denne måten vil gå vesentlig raskere, ifølge Eckhoff, som beskriver det som «en mer automatisert prosess».