Senaste nytt

Amex Elite

Axxo

Medlem
Hej!

Min syter har precis löst Amex Elite och hon bryr sig inte så mycket om poängen. Tror ni att det är lugnt att min andra syster ansluter sitt eurobouns nummer till hennes amex kort? (Min andra syster har inget Amex och kommer inte skaffa)

Tror ni det går?
 

Maja

Medlem
Hej!

Min syter har precis löst Amex Elite och hon bryr sig inte så mycket om poängen. Tror ni att det är lugnt att min andra syster ansluter sitt eurobouns nummer till hennes amex kort? (Min andra syster har inget Amex och kommer inte skaffa)

Tror ni det går?
Nej, det är bättre att dina båda systrar ingår i samma poängpool hos SAS istället så kan hon få poängen den vägen från din syster som ej bryr sig.

Be dem signa upp sig här; Point Sharing | SAS
 
Hej!

Min syter har precis löst Amex Elite och hon bryr sig inte så mycket om poängen. Tror ni att det är lugnt att min andra syster ansluter sitt eurobouns nummer till hennes amex kort? (Min andra syster har inget Amex och kommer inte skaffa)

Tror ni det går?
Eurobonus kontot och amex kortet måste garanterat vara registrerade i samma namn.
 
Hej!

Min syter har precis löst Amex Elite och hon bryr sig inte så mycket om poängen. Tror ni att det är lugnt att min andra syster ansluter sitt eurobouns nummer till hennes amex kort? (Min andra syster har inget Amex och kommer inte skaffa)

Tror ni det går?
Lite nyfiken på varför hon signar upp för ett Amex Elite om hon inte skall använda Eurobonus poängen?
 

ptotheg

Medlem
Jag tycker att systern som är intresserad av poängen ska ha Elitekortet och att den som inte är det borde tänka över kostnaden för Elitekortet vars syfte huvudsakligen är poäng. Behöver man bara ett Amex-kreditkort finns betydligt bättre och billigare alternativ.
 
Toppen