Senaste nytt

Air India öppnar linje till Arlanda från augusti 2017

Dr. Miles

Expert
Jag har kollat Air India Business class priser till Östra Asien samt Sydostasien.
Priset ligger mellan 17.000 SEK - 18.500 SEK inkl. skatter så de är inte superbilliga men inte så dåligt heller.

Däremot har de inte bra anslutning till/från Delhi när man flyger till/från Östra Asien & Sydostasien. Det kan bli 15-20 timmars layover i båda riktningar.
 

Brandten

Medlem
Jag har kollat Air India Business class priser till Östra Asien samt Sydostasien.
Priset ligger mellan 17.000 SEK - 18.500 SEK inkl. skatter så de är inte superbilliga men inte så dåligt heller.

Däremot har de inte bra anslutning till/från Delhi när man flyger till/från Östra Asien & Sydostasien. Det kan bli 15-20 timmars layover i båda riktningar.
Ska man dock flyga inrikes i Indien så har Air India någon slags kampanj att man får en gratis anslutningsflygning från DEL. Det sa man i talet under ceremonin på Arlanda samt att en medlem här nyligen bokat just så.

Vet tyvärr inte hur man gör och kan inte länka till talet från min andra tråd via tapatalk som buggar.
 

pep

Medlem
Däremot har de inte bra anslutning till/från Delhi när man flyger till/från Östra Asien & Sydostasien. Det kan bli 15-20 timmars layover i båda riktningar.
Nu begynder det at bliver interessant for os lounge-addicts. Dejligt at breake midtvejs så man kan ankomme uden jetlag.
 

pep

Medlem
Ja fast inte så dejlig med loungen i Delhi. Tyckte inte den var speciellt bra.
Det er det eneste problem med AI. Men diversiteten er altid interessant. Har rejst med dem i øko, hvor jeg håbede at komme ind med Diners, men deres lounge lukkede om natten så jeg sov in the open transit (Bombay) med en bunke myggestik til følge og måtte bade bade i kø med koldt vand om morgenen. Men jeg elsker disse eventyr. Whatever doesn't kill you....
 
Last edited:
Toppen