Senaste nytt

Air India öppnar linje till Arlanda från augusti 2017

palmen

Moderator
Kollade flera datum i augusti och september för att åka ner till Dhaka. 13000kr med Air India. 5000kr med Turkish. 7000kr med Emirates. Priser t/r i ekonomi. Alla tar 13-15h. Lite väl dyrt kan jag tycka....
Får hoppas det kommer lite kampanjer framöver för att få lite fart på linjen
 

OnlyAFool

Medlem
Vilka connections kommer de släppa? Försökte testa några sökningar på deras hemsida till andra orter i Indien och fick bara fram priser till Delhi.
 

Brandten

Medlem
Nu har jag inte fått min första morgonkaffe än så tänker nog lite snett men jag får inte ihop: "Air India börjar flyga från Arlanda 15 augusti 2017" och "Man ska flyga dagarna 3.5.7".

Fanns plats nu den 16e augusti så antar att det är avgång DEL 15 augusti och ankomst +1 dvs 16 augusti som man börjar flyga från ARN?
 

Canadien

Medlem
Nu har jag inte fått min första morgonkaffe än så tänker nog lite snett men jag får inte ihop: "Air India börjar flyga från Arlanda 15 augusti 2017" och "Man ska flyga dagarna 3.5.7".

Fanns plats nu den 16e augusti så antar att det är avgång DEL 15 augusti och ankomst +1 dvs 16 augusti som man börjar flyga från ARN?
15:e Aug är nog fel, bör vara 16:e. det är ..3.5.7 bägge hållen. Såvida de inte gör en specialare första vändan och flyger upp redan på Tisdagen från DEL

..3.5.7
AI167
Delhi DEL 14:00 - Stockholm ARN 18:20 788

..3.5.7
AI168
Stockholm ARN 21:05 - Delhi DEL 07:45+1 788
 

pep

Medlem
Set idag på CPH.dk: Air India åbner direkte rute mellem Delhi og København
Air India åbner direkte rute mellem Delhi og København
Danmark får langt bedre muligheder for både forretning og ferie i Asien, når Air India den 16. september åbner en direkte rute tre gange om ugen mellem København og Delhi. Ruten blev annonceret i dag på den danske ambassade i Delhi
 

Agö

Medlem
Set idag på CPH.dk: Air India åbner direkte rute mellem Delhi og København
Air India åbner direkte rute mellem Delhi og København
Danmark får langt bedre muligheder for både forretning og ferie i Asien, når Air India den 16. september åbner en direkte rute tre gange om ugen mellem København og Delhi. Ruten blev annonceret i dag på den danske ambassade i Delhi
Tråd finns!

Air India öppnar Köpenhamn-Delhi i maj 2017 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
  • Gilla
Reactions: pep

Brandten

Medlem
Lätt!! Blir business en väg och ekonomi andra för att testa båda produkter likt Ethiopian's Oslo linje.

Verkar inte gå att boka än dock.... Måste ner till kontoret i Dhaka runt den tiden så det kan passa bra.

Sådärdå.... bokat och klart. Även om rutten kommer ändras något så blir utresan densamma. Ska bli kul att få vara med om ännu en inaugural flight. :)
 

Ziplock

Medlem
Tidtabellen är ändrad nu fick jag mail om.

Avgång ARN 20:40 istället för 21:05.
Ankomst DEL 07:20+1 istället för 07:45+1.

Rätt trevligt med ett kvällsflyg från Arlanda. Jag undviker helst Indien, men man kanske kan flyga vidare till mer aptitliga mål i Asien.
 
Toppen