Senaste nytt

Affärer/sajter som tar emot AMEX

Delayed

Medlem
@Robert flysas - tips från coachen: Gruppera flera rader information i ett inlägg så blir det en mycket behagligare läsupplevelse för alla :)
Fast spelar det egentligen någon roll? Ett inlägg med tio rader eller fem med vardera två rader är rätt likvärdigt för min läsupplevelse kan jag tycka. Tror "regeln" lever kvar från tiden då varje Byte skulle sparas.
 

bnr

Medlem
Fast spelar det egentligen någon roll? Ett inlägg med tio rader eller fem med vardera två rader är rätt likvärdigt för min läsupplevelse kan jag tycka. Tror "regeln" lever kvar från tiden då varje Byte skulle sparas.
Nu blir det OT, men japp, jag tycker att det spelar roll.
Ett inlägg tar x pixlar plats i höjd. Tio inlägg tar 10x pixlar i höjd.
Ett inlägg med tio rader tar inte 10x pixlar i höjd.

Sen kanske vissa störs mer/mindre av det...
 

erc

Medlem
Ska inom kort köpa en bil av en bekant och funderar på om det kan finnas något sätt att betala den med mitt AmEx. Vid PayPal-transaktioner utförda med AmEx - registreras de som regelrätta köp tro?
 

Berglund

Medlem
Ska inom kort köpa en bil av en bekant och funderar på om det kan finnas något sätt att betala den med mitt AmEx. Vid PayPal-transaktioner utförda med AmEx - registreras de som regelrätta köp tro?
Det där avråder jag skarpt ifrån. Det är inte första gången Amex hör talas om Paypal, tvärtom är de mycket bekanta med företeelsen. Att vara ”smarta gubben” är inte så fiffigt i det här fallet.
 
Toppen