Senaste nytt

Accelerate September-December 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

Gargamel

Medlem
Visa bifogad bild 96325
Verkar ha fått en bättre än de flesta men jag är ny i kedjan. 3 weekends känns tuff med mitt resmönster men de andra känns bra. Skulle ni som har lite mer erfarenhet säg att jag fick en bra promotion?
Jag fick över 100k på förra.
Denna 40k och uppfylla alla 5.
Får fortfarande att boka bonus point package, inte bokat det på 2 år men nyttjade det frekvent innan. Jag måste göra 8 stays för att maximera detta och få 40k poäng totalt, inte värt det över huvud taget. Blir nog all in på Hilton istället denna period.
Jag är i valet och kvalet om jag ska köra den här eller challenge på Hilton för Gold -> Diamond. Tyvärr valde Hilton att ändra villkoren för status match just innan jag skulle signa upp, annars hade jag inte tvekat på att köra den istället. Har redan betalda nätter som hade passat bättre för det här :(
 

kristerj

Medlem
Här är min, rätt OK fast jag saknar extra bonus om jag uppfyller t ex 5 av 6:
upload_2019-8-22_22-16-58.png
 

Homer

Medlem
1.000 som många har fått måste ju vara IT fel...


Den första här nedan är ju bra, tyvärr är det den andra som är min egen och den är inte alls lika bra...4 poängpaket..

Accelerate.jpg



2.jpg
 

palmen

Moderator
Så här ser min ut, 3 bokningar me bonus points package är en mardröm att få ihop då de bästa alternativen för detta inte finns längre och alternativet kommer upp på väldigt få hotell för mig som skulle kunna vara aktuella.

Kanske fixar points + cash, samt corporate account bonusen. Resten läggs nog till Hilton istället om priserna är jämförbara.

upload_2019-9-2_10-31-14.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen