Senaste nytt

50% rabatt på Aviosbokningar med Iberia, även Business

trekker

Medlem
BA gör som vanligt allt för att dizza oss som bor i UK men utanför London. Testar en t/r MAN-LHR-LAX på ett specifikt datum och det finns bara business som bäst, kör jag däremot exakt samma datum men ARN-LHR-LAX så finns det platser i First på varenda avgång. 103000 avios och £350 i avgifter känns rätt så intressant måste jag säga, men vad är chansen att USA är öppet efter nyår?
Då försvan alla First rewards på ett ögonblick, buggigt som vanligt (fanns 4 på varje avgång). Nu strular de med att F-rewards försvinner om man lägger på ett ben till/från LHR.
 

011430121

Medlem
Im det nästa sommar är problem att komma in i USA, går det att boka av och få tillbaka poängen även om inte BA ställt avgången?
 

Homer

Medlem
bra att veta...

BA-peak-and-offpeak-2021.png
 

Homer

Medlem
Bara så att vi talar om samma sak...
Book with confidence innebär att man får en personlig voucher med de nackdelar det innebär.
Betala £35 så får man tillbaka pengarna på kortet.

Om jag inte minns fel, så har det tidigare gått att ändra datum på bokningar som gjorts vid Avioserbjudanden
för £35 pp utan att betala fler Avioser.
 

trekker

Medlem
Bara så att vi talar om samma sak...
Book with confidence innebär att man får en personlig voucher med de nackdelar det innebär.
Betala £35 så får man tillbaka pengarna på kortet.

Om jag inte minns fel, så har det tidigare gått att ändra datum på bokningar som gjorts vid Avioserbjudanden
för £35 pp utan att betala fler Avioser.
Vad händer med Avioserna vid book with confidence? Får man tillbaks dem och endast vad man betalat blir voucher, eller får men en voucher med både och? Kan ju inte se hur det senare skulle kunna fungera.
 
Toppen