Det där kommer du "aldrig" få igenom, om inte personen du talar med helt tappat fattningen.
Det var det jag trodde också men alltid värt att kolla med expertisen
Det där kommer du "aldrig" få igenom, om inte personen du talar med helt tappat fattningen.
Det var ett käckt inlägg, men du får gärna presentera dina ideer i frågan.
MPM = Maximum Permitted MileageJag tror att det finns någon slags spärr (jag har hört uttrycket MPM, men jag vet inte exakt hur det funkar) så jag tror inte att de godkänner t ex ARN-HEL eller ARN-GOT via Peking, Bogota, Bangkok eller Singapore. Istället för att hoppa på mig (jag är en BC:are at heart som er andra!!!) så presentera era ideer varför PTY är ok via både PEK och IAH (med just Air China!!), Centralamerika är ok via BOG och Maldiverna via både SIN och BKK är ok!!!
Hur är det nu med enkelresa och amex 2-4-1? Funderar på BKK-KIX/ICN-PEK-FRA/MUC-OSL. Det är i och för sig bara 4 legs, men 2 byten i
annan zon (varken start-eller målzon). Det är två x first som lockar.
Håller med att det är en faslig omväg, men under har ju skett för. Exempelvis GOT-BKK via HND eller CGK-ZRH via BKK och NRT eller ARN-BOG via LAX. Min färdplan är praktisk taget lika lång som via SIN och PEK. Tänkte mest att den faller på att det är två byten i annan zon än start och mål.Nja, skulle nog säga att den där inte är så rimlig och går troligtvis inte alls igenom med Tallinn. Ovan nämnd sträcka är nästan 75% längre än direktkärran till Oslo
Håller med att det är en faslig omväg, men under har ju skett för. Exempelvis GOT-BKK via HND eller CGK-ZRH via BKK och NRT eller ARN-BOG via LAX. Min färdplan är praktisk taget lika lång som via SIN och PEK. Tänkte mest att den faller på att det är två byten i annan zon än start och mål.
Lär inte gå igenom och troligen falla på Non reasonable routing. Dessutom har jag för mig att man har sagt max två stopp i Europa.Stockholm - Rom - Barcelona - Paris - Singapore - Bali - Singapore - EU/Asien - Stockholm
Min tanke. Så många stopp som möjligt i Europa med maximal tid i varje stad för att få ett restaurangbesök och en natt i varje stad innan avresa mot Bali som är destination. Finns det plats på flyget direkt från Singapore till Stockholm så får man in ytterligare en stad på utresan. Skulle detta godkännas?
Hur har du tänkt flyga Rom-Barcelona-Paris?Stockholm - Rom - Barcelona - Paris - Singapore - Bali - Singapore - EU/Asien - Stockholm
Min tanke. Så många stopp som möjligt i Europa med maximal tid i varje stad för att få ett restaurangbesök och en natt i varje stad innan avresa mot Bali som är destination. Finns det plats på flyget direkt från Singapore till Stockholm så får man in ytterligare en stad på utresan. Skulle detta godkännas?