Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

Jag bokade en award förra veckan mellan PEK-BKK-HKT T/R med Thai där avresan sker i slutet av december. Det gick alldeles utmärkt. Det där med 90 dagars begränsningen förefaller i varje fall inte gälla intra Asien.

Vilken kabinklass? Jag ringde nu och försökte boka HND-BKK i Business och/eller First och fick svaret att det bara gick att boka Ekonomi med Thai mer än 85 dagar innan. :(

Edit: Jag ringde Tallinn. Kanske går utan 2-4-1?
 

kajjan85

Medlem
Avgångar HND-BKK med TG F som visade tillgång på United var inte tillgängliga hos Tallinn när jag ringde idag. 89 dagar som gällde där, enligt den mycket kompetenta agenten som jag hade turen att få prata med.
 

wendiboo

Ny medlem
Skulle behöva hjälp med att kolla om denna rutt är giltig..

ARN-FRA-HND-HKG (med ANA) och samma rutt tillbaka hem alt åka hem via Taipei med EVA Air.
Vad tycker ni?
 

Canadien

Medlem
Skulle behöva hjälp med att kolla om denna rutt är giltig..

ARN-FRA-HND-HKG (med ANA) och samma rutt tillbaka hem alt åka hem via Taipei med EVA Air.
Vad tycker ni?
Den där är upp till dagsformen hos agenten i Tallinn. Har fått nej på ARN-FRA-HND-ICN (Seoul) samt ja på ARN-FRA-HND-SIN vid två tillfällen, dock förra hösten. Man kan prova att ringa upp igen och hoppas på annan agent ifall man får nej.
 

wendiboo

Ny medlem
Den där är upp till dagsformen hos agenten i Tallinn. Har fått nej på ARN-FRA-HND-ICN (Seoul) samt ja på ARN-FRA-HND-SIN vid två tillfällen, dock förra hösten. Man kan prova att ringa upp igen och hoppas på annan agent ifall man får nej.

Oh.. tack för tipset! Får kanske ringa flera gånger tills man får ett ja då :p
 

Nurre93

Medlem
Hej! Jag undrar om ARN-IST-SFO skulle kunna godkännas (Turkish) av Tallinn. Rutten innebär en del backtracking som jag dock med lite önsketänkande anser inte vara mycket värre än att flyga via ZRH eller MUC sett till distans. Riktningen är mer tveksam.

Tack på förhand!
 

palmen

Moderator
Hej! Jag undrar om ARN-IST-SFO skulle kunna godkännas (Turkish) av Tallinn. Rutten innebär en del backtracking som jag dock med lite önsketänkande anser inte vara mycket värre än att flyga via ZRH eller MUC sett till distans. Riktningen är mer tveksam.

Tack på förhand!
Ska inte vara några problem att åka från Europa till USA via Turkiet
 
Toppen