Senaste nytt

Är det värt att betala för Expertflyer Premium?

J

Joakim Reinius

Guest
Jag har sökt i forumet efter lite aktuellt om Expertflyer. Är det någon som använder någon typ av betalvariant som tycker det är värt kostnaden?

Jag har även kollat en gammal "how-to" på deras sida och förstår hyffsat hur det går till. Är nu i valet och kvalet om man ska betala för någon typ av variant enbart för att se om det är värt det, men vill gärna ha er input om ni har någon...
 

MrDollar

Medlem
ExpertFlyer for dummies | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Där har du lite info angående expertflyer.
Jag har sökt i forumet efter lite aktuellt om Expertflyer. Är det någon som använder någon typ av betalvariant som tycker det är värt kostnaden?

Jag har även kollat en gammal "how-to" på deras sida och förstår hyffsat hur det går till. Är nu i valet och kvalet om man ska betala för någon typ av variant enbart för att se om det är värt det, men vill gärna ha er input om ni har någon...
 

squeezen

Medlem
Jag har sökt i forumet efter lite aktuellt om Expertflyer. Är det någon som använder någon typ av betalvariant som tycker det är värt kostnaden?

Jag har även kollat en gammal "how-to" på deras sida och förstår hyffsat hur det går till. Är nu i valet och kvalet om man ska betala för någon typ av variant enbart för att se om det är värt det, men vill gärna ha er input om ni har någon...
Ja det är värt, tycker i alla fall
 

Tonton

Medlem
Vad vill du använda ExpertFlyer för? Det är ju helt avgörande för om det är "värt det" eller inte.


Ja, jag tycker det är värt det för den funktionaliteten jag använder det för.
 

SimonXYZ

Medlem
Jag använder betalaversionen mycket. Om det är av värde för en handlar så klart om ens behov. Jag använder EF för att plocka fram routing-regler, kolla hur många biljetter som finns till försäljning i de olika bokningsklasserna, plocka fram seat map och se vilka säten som är tagna och lägga in alerts för bonusplatser. Man kan dessutom spara sökningar så att man snabbt kan komma tillbaka till dem. Några av de funktioner som jag använder är kanske tillgängliga i gratisversionen - jag har dålig koll då jag alltid är inloggad i betalversionen.
 
J

Joakim Reinius

Guest
Stort tack, precis ett sådant svar jag var ute efter. Riktigt bra! Tack!
 

Senator

Moderator
Högts avkastning på $9.99 per månad i hela min ”investeringsportfölj” Men..... jag skulle tycka det är lite onödigt om man reser ”bara” ett par gånger per år. För mig använder jag det för alla komplexa resor jag gör varje månad.

EDIT: som moderator har jag ändrat rubriken..igen.. för trådskaparen. Vänligen lite mer beskrivande rubrik. ”ExpertFlyer” är intetsägande.
 
J

Joakim Reinius

Guest
Bra du ändrar till något som alla förstår. Dock var det inte premium jag frågade om specifikt. I vilket fall, bra ni ändrar om det blir fel och ni inte förstår vad man menar med ämnet. Jag tänkte det skulle bli en generell diskussion om expertflyer då existerande information i forumet är gammal men det stoppade vi med ämnesbytet.
 
Toppen