Senaste nytt

En miljon MR välkomstbonus för Platinum fram tills 28/2-2022

Ofta liknande priser om du istället bokar till de städerna. Sen går det ju alltid att boka en poängresa som är avbokningsbar fram till avgång.... Så är man bara uppfinningsrik så kan man åka vart som helst och utnyttja förmånen.
Att boka för lång resa är väl okej, men att boka en resa, hämta ut mat och sedan avboka är bedrägeri och inget jag skulle uppmuntra till.
 

Tevyn

Medlem
Om jag har förstått det rätt: jag har ett Amex Premium vilket innebär att jag inte kan ta del av detta erbjudande?
 

EgOscar

Medlem
Tack för tips. Jag skaffade just kortet genom kampanjen. Jag kommer nog använda kortet tills 1M poängen överförs och har omvandlats: 9-11 månader, sen nedgradera eller säga upp.
 

bvs

Medlem
Tack för tips. Jag skaffade just kortet genom kampanjen. Jag kommer nog använda kortet tills 1M poängen överförs och har omvandlats: 9-11 månader, sen nedgradera eller säga upp.

MR har inget utgångsdatum så om du inte vill föra över dem direkt till något program där de riskerar att gå ut så kan du nedgradera till ett gratis Amex Green och vänta tills rätt tillfälle.
 
Toppen